• Anonym (11/10)

Jag är för vacker för att kunna fungera socialt.

Jag är extremt vacker, rentav bländande vacker. Nu låter det som skryt men jag hade faktiskt hellre velat vara en tiopoängare istället för en elvapoängare, bortom den tiogradiga skala killar använder.

Att vara så fantastiskt vacker som jag är ställer till problem. Jag vet aldrig om killar och män gillar mig för den jag är eller om de blivit förhäxade av min skönhet. Män och killar i alla åldrar tappar vettet i min närhet och de går inte att föra en normal konversation med dem. Detta har lett till att jag både är barnlös och nästan oskuld.

Kvinnor hatar oftast mig, och de få som inte gör det till en början gör det sedan när de ser hur deras annars 110% trogna män blir som förbytta och dödligt förälskade i mig istället för dem. Det räcker att jag kommunicerar med någons man eller pojkvän i någon minut för att han skall bli kär i mig, oavsett ålder, oavsett vem det än är. Alla straighta män blir kära i mig.

Så jag gömmer mig hemma, jag kan inte gå ut. Bara genom att gå utanför dörren kan jag med min skönhet orsaka gräl mellan äkta makar och tom. skilsmässor. Jag blir isolerad till att kommunicera med folk via internet, utan fotografier av mig. Ett enda foto kan räcka för att förstöra ett äktenskap eller att få en man helt besatt av mig.

Jag försöker klä ner mig litegrann, visa mindre hud, slopa sminket, ha lösare kläder, vansköta håret...men skönheten lyser igenom ändå tyvärr. Jag försökte äta mig fet men allt som hände var att jag fick större byst och bak, vilket enbart förstärkte mitt utseende. Svälta mig vill jag absolut inte göra men jag kanske måste.

Hjälp mig!

• Svar på tråden Jag är för vacker för att kunna fungera socialt.
  • erica123456

Du skulle kunna få träffa min sambo, som bara haft ögon för mig i 7 år (själv tycker jag inte vi passar så bra ihop, men jag vågar inte göra slut...)

Skulle dels vara intressant att se om han kan attraheras av en annan kvinna. Och dels hur han skulle tackla det! (han verkar typ vara den mest monogama människan på planeten)

Jag skulle absolut inte hata dig, vi kan bli kompisar ;)

• Anonym (anonym)
    Anonym (11/10) skrev 2015-07-03 00:14:32 följande:

Jag har ju sagt att jag går till psykolog redan...men det funkar inte då han är kär i mig, men det är bättre än förra som hatade mig.

Jag kommer inte lägga ut bild, tjata på om det bäst ni vill. Varje gång jag använt bild på ett nätforum har jag blivit fullkomligt överröst av diverse penisbilder och annat, näthatad av kvinnor, tom. blivit stalkad av galningar, så nej, det blir ingen bild.

Jag är snart 40år gammal då det var någon som undrade, men jag ser ut som 22-25, eller mer ett tidlöst men ungdomligt och väldigt kvinnligt utseende.

Som ett slags övernaturligt väsen från en våt dröm, en perfekt snidad erotisk staty eller en kärleksgudinna. Så har många män beskrivit mig.
    Hur kan du ha fått bli sjukskriven i 3 år för att du är så snygg.
    Psykiatrikerna du går och gått hos vet ju att du är 40 år och varken hatar eller förälskar sig i sina patienter.
    Varför kan du inte lägga ut en bild du är ju anonym och därför kan ju ingen skicka något till dig, näthata dig eller stalka dig dessutom säger du att du inte jobbar utan isolerar dig hemma så då är det osannolikt att någon skulle känna igen vem du är .
  • viseversa
    Anonym (anonym) skrev 2015-07-03 08:54:57 följande:
    Hur kan du ha fått bli sjukskriven i 3 år för att du är så snygg.
    Psykiatrikerna du går och gått hos vet ju att du är 40 år och varken hatar eller förälskar sig i sina patienter.
    Varför kan du inte lägga ut en bild du är ju anonym och därför kan ju ingen skicka något till dig, näthata dig eller stalka dig dessutom säger du att du inte jobbar utan isolerar dig hemma så då är det osannolikt att någon skulle känna igen vem du är .
    Ts kommer inte lägga ut någon bild. Det gör dom aldrig i dessa trådar. Just för att det är ett påhitt. Eller så gör dom som någon sa här. Lägger ut en bild på en annan människa som är sjukt vacker(fotomodell) eller något liknande. Mao inte en bild på sig själv.
  • K med lilla E

Sjukskriven för vadå? Diagnos ?

• Mormorsrutan2

Påminner mig om en arbetskamrat jag hade en gång. Hon var liten, blek, snipig, plattbystad, smalhöftad, spinkig, med torrt, grådassigt hår och bleka, vattniga ögon. Långt ifrån någon skönhet alltså.

Men hon kom JÄMT dragandes med liknande historier som du: hon fick inte gå i fred på gatan, hon uppvaktades av mystiska, fantastiskt attraktiva och rika män som ville ge henne diamantringar (ringen ökade sedan i värde med en nolla för varje gång hon berättade historien), o.s.v.. Hon var fackets ombud, men slutade. Hon sa att hon var tvungen att sluta, för att männen inte kunde koncentrera sig på uppgiften när hon var i rummet, för de fick kåtslag...

I början trodde jag att hon skojade och drev med sig själv, men fick sedan klart för mig att hon faktiskt trodde på detta själv.

• BritishDude

Maybe you should hang around with other people that fall into your category. Be with the beautiful people? At least then you don't need to bother about other insecure people's feelings? Don't isolate yourself.

• Anonym (ettplusettärlikamedtre)

En fredagstråd på en torsdag ;) Du ska ändå få ett seriöst svar av mig TS

Precis som riktigt oattraktiva människor måste kompensera med en bländande personlighet så kanske även du som übervacker måste kämpa lite med insidan. Det känns som du är V Ä L D I G T fokuserad på ditt eget yttre.

I den miljön jag jobbar har jag träffat m
    ånga gudomligt vackra människor. De har klarat sig bra trots detta 'handikapp'. Nej, ta tag i dina problem istället för att gömma dig. Jobba på din självkänsla och sluta låta ditt utseende definiera dig som person. 

Kanske skulle du 
    åka och jobba som volontär i något u-land. Lovar dig att du ganska snabbt skulle glömma bort hur fantastiskt snygg du är.

Lyka till!

• puss
    Mormorsrutan2 skrev 2015-07-03 09:57:41 följande:

Påminner mig om en arbetskamrat jag hade en gång. Hon var liten, blek, snipig, plattbystad, smalhöftad, spinkig, med torrt, grådassigt hår och bleka, vattniga ögon. Långt ifrån någon skönhet alltså.

Men hon kom JÄMT dragandes med liknande historier som du: hon fick inte gå i fred på gatan, hon uppvaktades av mystiska, fantastiskt attraktiva och rika män som ville ge henne diamantringar (ringen ökade sedan i värde med en nolla för varje gång hon berättade historien), o.s.v.. Hon var fackets ombud, men slutade. Hon sa att hon var tvungen att sluta, för att männen inte kunde koncentrera sig på uppgiften när hon var i rummet, för de fick kåtslag...

I början trodde jag att hon skojade och drev med sig själv, men fick sedan klart för mig att hon faktiskt trodde på detta själv.

Jag älskar såna!! De är så roliga.
Svar på tråden Jag är för vacker för att kunna fungera socialt.