• Anonym (11/10)

Jag är för vacker för att kunna fungera socialt.

Jag är extremt vacker, rentav bländande vacker. Nu låter det som skryt men jag hade faktiskt hellre velat vara en tiopoängare istället för en elvapoängare, bortom den tiogradiga skala killar använder.

Att vara så fantastiskt vacker som jag är ställer till problem. Jag vet aldrig om killar och män gillar mig för den jag är eller om de blivit förhäxade av min skönhet. Män och killar i alla åldrar tappar vettet i min närhet och de går inte att föra en normal konversation med dem. Detta har lett till att jag både är barnlös och nästan oskuld.

Kvinnor hatar oftast mig, och de få som inte gör det till en början gör det sedan när de ser hur deras annars 110% trogna män blir som förbytta och dödligt förälskade i mig istället för dem. Det räcker att jag kommunicerar med någons man eller pojkvän i någon minut för att han skall bli kär i mig, oavsett ålder, oavsett vem det än är. Alla straighta män blir kära i mig.

Så jag gömmer mig hemma, jag kan inte gå ut. Bara genom att gå utanför dörren kan jag med min skönhet orsaka gräl mellan äkta makar och tom. skilsmässor. Jag blir isolerad till att kommunicera med folk via internet, utan fotografier av mig. Ett enda foto kan räcka för att förstöra ett äktenskap eller att få en man helt besatt av mig.

Jag försöker klä ner mig litegrann, visa mindre hud, slopa sminket, ha lösare kläder, vansköta håret...men skönheten lyser igenom ändå tyvärr. Jag försökte äta mig fet men allt som hände var att jag fick större byst och bak, vilket enbart förstärkte mitt utseende. Svälta mig vill jag absolut inte göra men jag kanske måste.

Hjälp mig!

• Svar på tråden Jag är för vacker för att kunna fungera socialt.
  • Anonym (AnonymX)

Så vad är det du vill ha hjälp med egentligen?
    Hur du kan göra dig själv fulare? eller vad menar du?
    Hur vill du se ut då?

Med smink kan man göra sig själv vackrare eller fulare
    bara man vet hur man ska göra.
    Gå och prata med en utbildad make-up artist för tips.
    Glasögon (finns utan styrka) kan också förändra ett utseende.

Men jag antar att det du egentligen vill är att träffa nå som inte bryr sig om ditt utseende? Testa att gå på träff med nån som är blind då ?

Eller lär dig acceptera den kropp du har.
    Träffar du rätt person så kommer det inte vara några problem.

• Anonym (11/10)
    Anonym (anonym) skrev 2015-07-02 17:52:10 följande:

Tycker du ska använda din skönhet till att tjäna pengar exempelvis som modell.
    Hur är det på jobbet fungerar det där utan att alla tappar sans och vett?

Jag är sjukskriven sedan tre år tillbaks. Jag fungerar inte på någon arbetsplats. Jag snackar inte skit, är väldigt snäll och sköter mitt jobb bra, men det bli alltid drama, osämja och problem runt mig. jag har bytt arbetsplats ofta, men det blir alltid nya problem. Det var likadant i skolan.

• Anonym (B)
    HäckHäxan skrev 2015-07-02 17:45:43 följande:
    J a och då kanske vi inte alls kan tänka på viktiga saker som mat eller sex utan bara vill dyrka TS, det vore ju tragiskt på riktigt. Förvånad
    Ja. Vem vet, om det sprider sig tillräckligt kanske det leder till världens undergång Skrattande
  • HäckHäxan
    Anonym (B) skrev 2015-07-02 18:05:20 följande:
    Ja. Vem vet, om det sprider sig tillräckligt kanske det leder till världens undergång Skrattande
    Armagedon vs ragnarök and the winner is???? Ja vem
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Anonym (11/10) skrev 2015-07-02 18:05:03 följande:
    Jag är sjukskriven sedan tre år tillbaks. Jag fungerar inte på någon arbetsplats. Jag snackar inte skit, är väldigt snäll och sköter mitt jobb bra, men det bli alltid drama, osämja och problem runt mig. jag har bytt arbetsplats ofta, men det blir alltid nya problem. Det var likadant i skolan.

Bytte du skola också då istället för att lära dig rida ut stormen och lösa eventuella konflikter?
  • Anonym (pics)
    Anonym (11/10) skrev 2015-07-02 18:05:03 följande:

Vad säger din psykolog?
  • Anonym (11/10)
    Anonym (AnonymX) skrev 2015-07-02 18:01:35 följande:

Så vad är det du vill ha hjälp med egentligen?
    Hur du kan göra dig själv fulare? eller vad menar du?
    Hur vill du se ut då?

Med smink kan man göra sig själv vackrare eller fulare
    bara man vet hur man ska göra.
    Gå och prata med en utbildad make-up artist för tips.
    Glasögon (finns utan styrka) kan också förändra ett utseende.

Men jag antar att det du egentligen vill är att träffa nå som inte bryr sig om ditt utseende? Testa att gå på träff med nån som är blind då ?

Eller lär dig acceptera den kropp du har.
    Träffar du rätt person så kommer det inte vara några problem.

Jag skulle vilja vara vanligt snygg, som tex. Britney Spears när hon var ung, Marilyn Monroe, eller Scarlet Johansen. Väldigt snygga tjejer alla tre, men inte bländande vackra. Tior, men inte elvor som jag.
  • Anonym (11/10)
    HäckHäxan skrev 2015-07-02 18:07:26 följande:
    Bytte du skola också då istället för att lära dig rida ut stormen och lösa eventuella konflikter?
    Jag bytte skola. Det blev så infekterat, ännu värre i puberteten när det började påverka lärarna med.
  • Anonym (11/10)
    Anonym (pics) skrev 2015-07-02 18:08:20 följande:
    Vad säger din psykolog?

Min psykolog är väldigt snäll, men det ger inte så mycket att vara där då han ser alldeles besvärad ut och försöker dölja sin erektion. Men det är iaf. bättre än den förra som va kvinna och därför hatade mig.
  • HäckHäxan
    Anonym (11/10) skrev 2015-07-02 18:09:44 följande:
    Jag bytte skola. Det blev så infekterat, ännu värre i puberteten när det började påverka lärarna med.
    Min spontana tanke är att du  kanske är socialt handikappad och att det påverkar omgivningen långt mer än att du enligt egen utsago är fantastiskt vacker.

Om man får lära sig fly från allt, byta skolor, sen fortsätta med att byta jobb så fort något bli jobbigt och nu är du sjukskriven och menar att du är för snygg för att kunna ha ett socialt liv. Då tänker jag spontant att felet kanske ligger mer hos dig än hos omgivningen även om felet bara skulle vara så enkelt som att du inbillar dig att du är skitsnygg och att det stör andra så till den grad att de inte orkar med att umgås med dig.

För helt ärligt världen är full av vackra människor som lyckas ha både ett socialt liv, arbete och partners, så det faktum att du är vacker är liksom en fis i vinden egentligen tänker jag.
Svar på tråden Jag är för vacker för att kunna fungera socialt.