Inlägg från: Anonym (ettplusettärlikamedtre) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ettplusettärlikamedtre)

Jag är för vacker för att kunna fungera socialt.

En fredagstråd på en torsdag ;) Du ska ändå få ett seriöst svar av mig TS

Precis som riktigt oattraktiva människor måste kompensera med en bländande personlighet så kanske även du som übervacker måste kämpa lite med insidan. Det känns som du är V Ä L D I G T fokuserad på ditt eget yttre.

I den miljön jag jobbar har jag träffat m
    ånga gudomligt vackra människor. De har klarat sig bra trots detta 'handikapp'. Nej, ta tag i dina problem istället för att gömma dig. Jobba på din självkänsla och sluta låta ditt utseende definiera dig som person. 

Kanske skulle du 
    åka och jobba som volontär i något u-land. Lovar dig att du ganska snabbt skulle glömma bort hur fantastiskt snygg du är.

Lyka till!

• Anonym (ettplusettärlikamedtre)
    Mormorsrutan2 skrev 2015-07-03 09:57:41 följande:

Påminner mig om en arbetskamrat jag hade en gång. Hon var liten, blek, snipig, plattbystad, smalhöftad, spinkig, med torrt, grådassigt hår och bleka, vattniga ögon. Långt ifrån någon skönhet alltså.

Men hon kom JÄMT dragandes med liknande historier som du: hon fick inte gå i fred på gatan, hon uppvaktades av mystiska, fantastiskt attraktiva och rika män som ville ge henne diamantringar (ringen ökade sedan i värde med en nolla för varje gång hon berättade historien), o.s.v.. Hon var fackets ombud, men slutade. Hon sa att hon var tvungen att sluta, för att männen inte kunde koncentrera sig på uppgiften när hon var i rummet, för de fick kåtslag...

I början trodde jag att hon skojade och drev med sig själv, men fick sedan klart för mig att hon faktiskt trodde på detta själv.

Underbart!!! Älskar ju sådana människor. De gör liksom världen lite roligare.
Svar på tråden Jag är för vacker för att kunna fungera socialt.