Anonym (11/10) skrev 2015-07-03 00:14:32 följande:
Jag har ju sagt att jag går till psykolog redan...men det funkar inte då han är kär i mig, men det är bättre än förra som hatade mig.
Jag kommer inte lägga ut bild, tjata på om det bäst ni vill. Varje gång jag använt bild på ett nätforum har jag blivit fullkomligt överröst av diverse penisbilder och annat, näthatad av kvinnor, tom. blivit stalkad av galningar, så nej, det blir ingen bild.
Jag är snart 40år gammal då det var någon som undrade, men jag ser ut som 22-25, eller mer ett tidlöst men ungdomligt och väldigt kvinnligt utseende.
Som ett slags övernaturligt väsen från en våt dröm, en perfekt snidad erotisk staty eller en kärleksgudinna. Så har många män beskrivit mig.
Hur kan du ha fått bli sjukskriven i 3 år för att du är så snygg.
Psykiatrikerna du går och gått hos vet ju att du är 40 år och varken hatar eller förälskar sig i sina patienter.
Varför kan du inte lägga ut en bild du är ju anonym och därför kan ju ingen skicka något till dig, näthata dig eller stalka dig dessutom säger du att du inte jobbar utan isolerar dig hemma så då är det osannolikt att någon skulle känna igen vem du är .