• viseversa

Jag är för vacker för att kunna fungera socialt.

Hur kan man vara "nästan" oskuld? Och nej man kan inte bli KÄR i någon på en minut.

• viseversa
    HäckHäxan skrev 2015-07-02 21:55:12 följande:
    Det har funnits minst en liknande tråd innan vill jag minnas, kanske fler smile1.gif
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
    Det har funnits flera likadana trådar eller snarlika. Alla där ta har någon tro om att hon är den vackraste människan på planeten och alla problem det medför. Alltid lika kul att läsa och ts lägger ALDRIG ut en bild på sig själva av någon konstig anledning. Jag menar denna ta har ju inte heller lagt ut en bild på sin extremt vackra uppenbarelse. Koooonstigt va?
  • viseversa
    Anonym (Bå) skrev 2015-07-02 22:36:55 följande:
    Precis. Det var väl en som lagt ut en bild på modellen Barbara Palvin och låtsades att det var hon tills några kände igen bilden?
    Hahaha är det sant. Den tråden skulle jag vilja läsa. Måste googla på den modellen.
  • viseversa
    Anonym (anonym) skrev 2015-07-03 08:54:57 följande:
    Hur kan du ha fått bli sjukskriven i 3 år för att du är så snygg.
    Psykiatrikerna du går och gått hos vet ju att du är 40 år och varken hatar eller förälskar sig i sina patienter.
    Varför kan du inte lägga ut en bild du är ju anonym och därför kan ju ingen skicka något till dig, näthata dig eller stalka dig dessutom säger du att du inte jobbar utan isolerar dig hemma så då är det osannolikt att någon skulle känna igen vem du är .
    Ts kommer inte lägga ut någon bild. Det gör dom aldrig i dessa trådar. Just för att det är ett påhitt. Eller så gör dom som någon sa här. Lägger ut en bild på en annan människa som är sjukt vacker(fotomodell) eller något liknande. Mao inte en bild på sig själv.
  • viseversa
    Mormorsrutan2 skrev 2015-07-03 09:57:41 följande:

Påminner mig om en arbetskamrat jag hade en gång. Hon var liten, blek, snipig, plattbystad, smalhöftad, spinkig, med torrt, grådassigt hår och bleka, vattniga ögon. Långt ifrån någon skönhet alltså.

Men hon kom JÄMT dragandes med liknande historier som du: hon fick inte gå i fred på gatan, hon uppvaktades av mystiska, fantastiskt attraktiva och rika män som ville ge henne diamantringar (ringen ökade sedan i värde med en nolla för varje gång hon berättade historien), o.s.v.. Hon var fackets ombud, men slutade. Hon sa att hon var tvungen att sluta, för att männen inte kunde koncentrera sig på uppgiften när hon var i rummet, för de fick kåtslag...

I början trodde jag att hon skojade och drev med sig själv, men fick sedan klart för mig att hon faktiskt trodde på detta själv.

Hahaha underbart kul.
Svar på tråden Jag är för vacker för att kunna fungera socialt.