• LängtanSåStor

BF Februari/Mars 2016 :)

Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?

Jag har BF 24 Februari!

• Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)
  • Miss D
    Mormorsspindel skrev 2015-07-17 17:25:24 följande:

Visst var du med i februarigruppen tidigare? Jag fick missfall i v7 den 8 juni och är gravid igen i v 3+6 idag. Så vi är i väldigt liknande situation. Kan du njuta eller är du mest orolig?

Stämmer bra ???? Missfall 14/6 och nu v.5

Jag kan inte alls njuta ännu....det enda jag känner är hur långt ska det gå den här gången då Jag vet att det är tråkig inställning, men kan inte hjälpa det...???? Hur känner du?
  • zespriem

Knittgirl84, jag känner mig också gnällig. Mår så illa och är så trött. Med mina två andra har det blivit bättre i v 15. Första trimestern är verkligen inte kul :(

• Mie85

Hejsan!

Hoppar in här :)
    30 år, två barn sedan tidigare, från ett annat förhållande, son född -06 och dotter född -10
    Väntar nu 3:e barnet,  lilla loppan, ca 21 mars 2016, med min nuvarande sambo :)

inskrivning i slutet av juli, känner inte av det så mycket ännu, mer än att jag får kissa ofta och att magen svullnar upp när jag ätit ;)

• knittgirl84
    zespriem skrev 2015-07-17 17:42:15 följande:

Knittgirl84, jag känner mig också gnällig. Mår så illa och är så trött. Med mina två andra har det blivit bättre i v 15. Första trimestern är verkligen inte kul :(

Skönt att inte vara ensam om detta. Med mina andra två så blev det bättre i vecka 17 typ.

Jag försöker se fram emot UL som jag ska göra i augusti för tidsbestämning av graviditeten.
  • Mormorsspindel

Förstår precis hur du känner. Vågar inte riktigt ta in att det är sant än. Vill bara att det ska bli vecka 8 nu så vi är förbi den veckan jag fick missfall sist.

Hur hanterade du missfallet? Blev du knäckt?

Miss D skrev 2015-07-17 17:39:51 följande:

Stämmer bra ???? Missfall 14/6 och nu v.5

Jag kan inte alls njuta ännu....det enda jag känner är hur långt ska det gå den här gången då Jag vet att det är tråkig inställning, men kan inte hjälpa det...???? Hur känner du?

• Sannatakpanna
    Miss D skrev 2015-07-17 00:25:00 följande:

Oro...jag hade mitt andra missfall söndag 14 juni (vecka 7) och nu är jag gravid igen, vilket inte var tanken. Väldigt mycket molvärk men i övrigt inga symptom, precis som i tidigare graviditeter, men jag är skraj att det är för tidigt. Någon som varit i en liknande situation? Något särskilt jag bör tänka på/göra?

Hej, jag fick missfall i vecka 7 i maj, blev gravid direkt efter och tror jag är i vecka 8 men måste boka en tid för vul för att få reda på mer exakt. Sedan vill jag veta att det faktiskt är en liten bebis på G inne i magen. Klart man är orolig liksom.. Vilken vecka tror du att du är i nu? Har du kollat så hcg värdet sjönk efter missfallet?

Och grattis till graviditeten :)
  • Barnnummertvå

Jag kommer hänga kvar här också :) Går förmodligen med i fb-gruppen senare men inte så här tidigt i graviditeten.

Hur mår ni? Här är har besvären blivit värre. Sista två, tre dagarna har jag blivit väldigt orkeslös o behöver äta en gång eller varannan timme. Tur att man har semester nu men funderar på hur det ska gå när man börjar jobba? Minns att jag var orkeslös förra graviditeten också men då hade jag mer problem med maten, allt fungerade inte och så spydde jag även. Det har jag hittills klarat mig ifrån. Bara hoppas på det bästa :)

• ljuvabarn

Skulle vara kul att veta hur gamla ni är och vart ni bor och vilken vecka ni är i, symtom m.m :)

• lindakarlsson4380
    ljuvabarn skrev 2015-07-18 13:08:20 följande:

Skulle vara kul att veta hur gamla ni är och vart ni bor och vilken vecka ni är i, symtom m.m :)

23 år gammal, bor i Örebro.

V.10 (9+3)

- molvärk

- Kissar ofta

- mår småilla mest hela tiden

- trött
  • Pyltet
    ljuvabarn skrev 2015-07-18 13:08:20 följande:

31 år

Bor i Stockholm

V. 9 (8+3)

Ömma bröst (dock börjar avta)

Konstant illamående ( inte så värst, men ändå jobbig)

Konstig smak i munnen gör att allt jag äter smakar äckligt. Kan vara därför jag mår illa.

Kissnödig och trött men även där är det inte så överdrivet mycket.
Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)