• LängtanSåStor

BF Februari/Mars 2016 :)

Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?

Jag har BF 24 Februari!

• Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)
  • ljuvabarn
    sofffi3 skrev 2015-07-20 18:55:07 följande:

Jag har dock lite frågor, har inte riktigt gått ut med någon information till mina vänner om att jag och sambon väntar barn, vill först gå förbi v12. Vad säger ni när kompisarna vill gå ut och ta ett glas vin? Känns som att alla undanflykter håller på att sina!! Är inte den som annars hade tackat nej till ett glas vin. Har ni några tips?

Angående det här om alkoholen så har jag sagt att jag var så jääävla bakis på midsommardagen, en av mina värsta bakfyllor (vilket iofs är sant och barnet blev även till då) och att jag inte ska dricka på ett bra tag, lovat mig själv det m.m.. hehe :)
  • JessicaAlexandra

Tack och grattis till dig, det kanske blir alla hjärtans dag bebis för oss, haha :)

Jag har fått sämre hy... Brukar aldrig ha finnar eller utslag, kanske någon finne när jag skulle få mens. Nu dyker de upp någon finne här och där, det är mest runt hårfästet har jag dessa utslag/knottar/finnar/sår eller vad jag ska kalla dom... :D

• JessicaAlexandra
    Ia84 skrev 2015-07-20 18:01:13 följande:

Jag känner att jag fått en väldigt torr hårbotten och eksem på ett ställe. Dock så är min hud i vanliga fall lite känslig så kanske inte är så konstigt då.

Välkommen hit förresten! Jag är 31 år, första barnet, BF 12/2.

Tack och grattis till dig, det kanske blir alla hjärtans dag bebis för oss, haha :)

Jag har fått sämre hy... Brukar aldrig ha finnar eller utslag, kanske någon finne när jag skulle få mens. Nu dyker de upp någon finne här och där, det är mest runt hårfästet har jag dessa utslag/knottar/finnar/sår eller vad jag ska kalla dom... :D
  • Ia84
    JessicaAlexandra skrev 2015-07-20 23:48:44 följande:

Tack! Grattis till er med!

Det är ju inte helt ovanligt med sämre hy så här i början men det brukar väl bli bättre. Jag har dock inte fått några finnar. Däremot tycker jag håret inte alls är roligt just nu men det brukar ju också ordna upp sig längre fram!
  • marie1984
    hannawer88 skrev 2015-07-20 20:24:04 följande:
    Hej - vad kul! Jag bor också i Halmstad och väntar första barnet :)
    Vad roligt!
    När är bf beräknat för dig? =)
  • sofffi3
    ljuvabarn skrev 2015-07-20 21:36:58 följande:

Angående det här om alkoholen så har jag sagt att jag var så jääävla bakis på midsommardagen, en av mina värsta bakfyllor (vilket iofs är sant och barnet blev även till då) och att jag inte ska dricka på ett bra tag, lovat mig själv det m.m.. hehe :)

Haha! Ja alltså det stämmer ju även in här, stört bakis och bebisen blev till då :) ja jag får väl säga så! Är ju några veckor kvar tills det är grönt att gå ut med det!
  • Barnnummertvå

Vad äter ni för att få någon energi? Jag har sedan i helgen känt mig helt däckad och börjat fått svårt att äta. Hatar att må så här och att vara illamående stup i kvarten..

• lisen32

Hej! Hoppar gärna in här med :) Har velat vänta ett tag för det har känts så overkligt. Är i v 9+2 och vi har sett det lilla hjärtat slå på Vul, så nu är det lite mer verkligt iaf:) Har redan stor mage så det är väldigt svårt dölja för mig som normalt sett är vältränad! Fått minska ner på tävlandet i min bollsport och inte riktigt hittar någon annan bra träningsform! Tränar ni något? :)

• hannawer88
    marie1984 skrev 2015-07-21 13:09:45 följande:

Vad roligt!

När är bf beräknat för dig? =)

Det är sagt 3feb, men tror det kommer ändras när det är dags för ultraljud :) själv då?

Jag kommer från Malmö och har bara bott i Halmstad sedan september, hade varit skoj att komma i kontakt med andra personer i ens ålder som också ska ha barn :)
  • Mie85

Gått in i vecka 6 nu, och fått ett väldigt otrevligt symptom som jag inte haft mina tidigare graviditeter :(

Restlesslegs syndrome. Inte myrkryp utan ren nervsmärta när jag ska sova på nätterna, i båda benen. Någon fler som har eller haft? Blir det värre eller kan det sluta? Vad kan hjälpa?

Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)