Inlägg från: JessicaAlexandra |Visa alla inlägg
  • JessicaAlexandra

BF Februari/Mars 2016 :)

Halloj!!

Jag är 24 år, jag och min man väntar på vår första som är beräknad 10 februari.

Jag plussade på morsdag, riktigt kul !! :)

Mådde bara illa under vecka 6... Riktigt skönt att de inte varade så länge. Annars såå blir jag sjuk trött varje gång jag ätit, måste äta var 2-3 timme.. känner mig med andra ord som en stor bebis... Haha !! Bara jag som fått utslag/sår på hårbotten?

Vi har redan sett vår lilla nalle under vecka 8 då jag hade ont i min högra äggstock, precis som vid ägglossning. Men allt såg jätte bra ut och ett fint tickande hjärta :)

• JessicaAlexandra

Tack och grattis till dig, det kanske blir alla hjärtans dag bebis för oss, haha :)

Jag har fått sämre hy... Brukar aldrig ha finnar eller utslag, kanske någon finne när jag skulle få mens. Nu dyker de upp någon finne här och där, det är mest runt hårfästet har jag dessa utslag/knottar/finnar/sår eller vad jag ska kalla dom... :D

• JessicaAlexandra
    Ia84 skrev 2015-07-20 18:01:13 följande:

Jag känner att jag fått en väldigt torr hårbotten och eksem på ett ställe. Dock så är min hud i vanliga fall lite känslig så kanske inte är så konstigt då.

Välkommen hit förresten! Jag är 31 år, första barnet, BF 12/2.

Tack och grattis till dig, det kanske blir alla hjärtans dag bebis för oss, haha :)

Jag har fått sämre hy... Brukar aldrig ha finnar eller utslag, kanske någon finne när jag skulle få mens. Nu dyker de upp någon finne här och där, det är mest runt hårfästet har jag dessa utslag/knottar/finnar/sår eller vad jag ska kalla dom... :D
Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)