BF Februari/Mars 2016 :)
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Hej,
Vad kul att jag hittade er. Vi väntar barn 5 mars, vårat första. Hoppas att det går bra hela vägen. I slutet på v 7 började illamåendet på mornarna krypa på, dock inga kräkningar än, rätt trött, ömma/förstorade bröst och endel humörsvängningar. Lägg gärna till mig i facebookgruppen. norsu_snabel@hotmail.com
Skulle vara kul att veta hur gamla ni är och vart ni bor och vilken vecka ni är i, symtom m.m :)
Någon av er som e hård I nedre delen av magen?
Kul att få info om er :) jag vill vara med!
26 år
Bor i Göteborg
Mitt första barn, sambo har två sen innan
Är i vecka 8 (7+3)
Aningens ömma bröst annars mår jag som vanligt
Sambon är ivrig att berätta för folk medan jag vill vänta lite till. Ska på inskrivning och så den 30e så jag vill vänta till efter det iaf. Är så nervös! Men såklart positivt. Hur ska ni berätta eller hur berättade ni att ni var gravida?
26 år
Bor i Halmstad
V 12 (11+2) första barnet för både mig och min sambo
Mått riktigt illa - börjar dock bli mycket bättre
Kissar väldigt ofta
Trötthet
Yrsel - också blivit bättre
Molande värk i magen
Tycker nu på senaste att det "svider" i huden längst ner på magen, antar det är som den börjar tänjs ut. Har redan fått en bula på magen som är synlig
schyssta symptom alla har då ;)
Jag har nog allt man kan få; illamående/kräkningar, ingen matlust, hängig, extremt luktsinne, tovigt hår, ömma bröst, molvärk... Hmm, har jag glömt något? :P
I princip legat platt fall i två veckor (går givetvis ner i vikt) men på måndag ska jag börja jobba igen så det är bara att bita ihop :)
Jag är i vecka 8, BF 4/3. Har inte varit hos bm än, ska dit i vecka 9 och sista dagen på v 10 ska vi göra tidigt ul.
har redan berättat för familj och min bästis :)
Själv är jag 25 år och bor i Eskilstuna. Väntar andra barnet och är i vecka 7 (6+0).
Mina symtom är trötthet och illamående om jag inte ätit på 2 timmar, så därför ser jag till att äta något litet mellan målen t.ex frukt. Annars mår jag som vanligt.
Har inskrivning den 25 augusti hos min förra bm, vilket jag tycker känns otroligt lång tid, då är jag i vecka 12, jag vill ju liksom få det bekräftat att det verkligen ligger ett foster i magen typ NU hehe. Jag har fortfarande inte fattat det.
Jag ska ringa mvc på måndag och fråga när man får göra ett ultraljud för att se om jag har ett liv i magen.
Vi har berättat för min syster och hennes sambo samt min bästa tjej kompis. Vi tänker berätta för våra familjer när jag gått 12 veckor. Vi har pratat om hur vi ska berätta, men det får ni veta då :)
Låg o vilade 1,5 timme och vaknar upp till att jag blöder ;(
Nu lär de bli ett tidigt ul för o se om de finns ett hjärta där inne eller inte ;( faaaan
Låg o vilade 1,5 timme och vaknar upp till att jag blöder ;(
Nu lär de bli ett tidigt ul för o se om de finns ett hjärta där inne eller inte ;( faaaan
Jag är 31 år och bor i närheten av Eskilstuna och väntar barn nummer två. Är i v 7 nu.
Symptom;
-Ömma bröstvårtor
-Svullen mage
-Hugger och drar i magen om jag reser mig för fort
-Emellanåt molande värk
-Orkeslös
-Måste äta varje timme/varannan, annars infinner sig illamåendet. Detta verkar vara värst på förmiddagarna.
Just nu är orkeslösheten jäkligt jobbig.