Dem som startat IVF maj/juni
Hej vänner. Idag är dagen då jag ska få mitt befruktade ägg insprutat. Är så nervös, behöver råd och tips.
Sen är det trevligt om vi som börjat ungefär samtidigt kan följas upp :)
Hej vänner. Idag är dagen då jag ska få mitt befruktade ägg insprutat. Är så nervös, behöver råd och tips.
Sen är det trevligt om vi som börjat ungefär samtidigt kan följas upp :)
Hej alla fina.
Gweny, beklaga verkligen. Så tråkigt ich jag vet hur det känns!!!
Själv så fick jag min mens idag, wihhooo så kul....
Jävla skit, mår så dåligt och denna dumma känslan äter upp en inombords. Vill bara gräva ner mig. Vi har bestämt att vi väntar med nästa och sista gratisförsöket ett tag, mina nerver och psyke orkar inget mer negativt just nu. Jag måste lära mig må bra först. Så nu tar jag sommarlov från allt de dåliga i mitt liv (om det nu går att koppla bort sådant, om det ändå vore så enkelt).
Jag hoppas av hela mitt hjärta att det slutar bra för alla er, ni har varit ett sånt stort stöd för mig och är så tacksam för det.
Lycka till alla, ta hand om er och njut av sommaren ( som kanske dyker upp snart). Hejdå alla fina blivande mammor förhoppningsvis!!!!
Glad midsommar
Tack sks ni ha!
Ja blir ett nytt FET efter sommaren, hoppas några av er gått vidare då.
Hoppas ni får en fin midsommar!
Någon här som är i 30 årsåldern som gjort flera misslyckade ivf:er?
Är på rd 5 med en blastis och har börjat få rosa flytningar. Alldeles för tidigt för mens dock. Någon som nåt? Gjort ostim fet
2 av 3 var mogna och blev befruktade så trots besvikelse igår så känns det ändå bra att någon blev befruktat. Får se vad som händer imorgon fram t insättning nu. Ha en bra midsommar.
2 av 3 var mogna och blev befruktade så trots besvikelse igår så känns det ändå bra att någon blev befruktat. Får se vad som händer imorgon fram t insättning nu. Ha en bra midsommar.
Zaza - jag beklagar verkligen att det inte lyckades denna gång heller.. Hoppas att du kan släppa det en stund och få en välförtjänt paus - vet att det är lättare sagt än gjort.. Önskar dig lycka till!
Gweny - jag hoppas att din kropp lurar dig och att det blir ett plus på tisdag.. Annars önskar jag dig stort lycka till med nästa försök!!
Blomster84 - hur går det för dig, har blödningen fortsatt? Håller tummarna att det inte är nån fara!
hoppas 2014 - vad kul att två befruktades oh såg bra ut! Blir det insättning imorn?:D
Zaza - jag beklagar verkligen att det inte lyckades denna gång heller.. Hoppas att du kan släppa det en stund och få en välförtjänt paus - vet att det är lättare sagt än gjort.. Önskar dig lycka till!
Gweny - jag hoppas att din kropp lurar dig och att det blir ett plus på tisdag.. Annars önskar jag dig stort lycka till med nästa försök!!
Blomster84 - hur går det för dig, har blödningen fortsatt? Håller tummarna att det inte är nån fara!
hoppas 2014 - vad kul att två befruktades oh såg bra ut! Blir det insättning imorn?:D
Blomster84 - vad jättetråkigt att höra, beklagar verkligen att det inte verkar tagit sig! Hoppas att du får njuta av sommaren, att ni får det toppen på Island och att det plussar rejält till hösten! Kram på dig