Dem som startat IVF maj/juni
Hoppar in om jag får!
Vårt första IVF o det blir äggplock på torsdag i Falun. Några tips o råd på saker man borde fråga /tänka på?
Grattis till er som +at!
Hoppar in om jag får!
Vårt första IVF o det blir äggplock på torsdag i Falun. Några tips o råd på saker man borde fråga /tänka på?
Grattis till er som +at!
Vet inte vad jag känner just nu... blev bara 3 ägg.. o eftersom det blev så få vågar de inte långtidsodla så blir något befruktat så blir det insättning redan på llrdag. Pojkvännens prover såg iallafall bra ut.
Håll tummarna!
2 av 3 var mogna och blev befruktade så trots besvikelse igår så känns det ändå bra att någon blev befruktat. Får se vad som händer imorgon fram t insättning nu. Ha en bra midsommar.
2 av 3 var mogna och blev befruktade så trots besvikelse igår så känns det ändå bra att någon blev befruktat. Får se vad som händer imorgon fram t insättning nu. Ha en bra midsommar.
Dalkullan; ja vi har gjort insättning idag t en 4 cellig liten en. Den andra skulle långtidsodla o se hur den utvecklades. Spännande o läskigt på samma gång
Idag fick jag det efterlängtade plusset på stickan
Lantlollan; grattis! :)
Längtarefterbarn...; inge kul :( Håller tummarna att det händer i höst!
Själv har jag test dag på måndag... Ni vet hur det är - man analyserar allt.. Jag är på ruvardag 13 idag (med 4 cellig..) o än så länge inget på pappret iallafall. Hoppas på det bästa men tänker nog att det inte går på första försöket..
Ha en skön helg alla oavsett.
Kram
Hej. Ett tag sedan.. tyvärr blev det minus för oss denna gång. Hur har det gått för er andra?
Jag fick mens den 14 juli men nu har jag fått (ursäkta) flytningar ibland/ofta i brun eller rött... känns som ägglossning i kroppen men de här hör inte till.. Pratade med Falun idag o de da att kroppen kakan vara lite upp o ner efter behandlingen. Har ni haft nått liknande?