• Zaza

Dem som startat IVF maj/juni

Hej vänner. Idag är dagen då jag ska få mitt befruktade ägg insprutat. Är så nervös, behöver råd och tips.

Sen är det trevligt om vi som börjat ungefär samtidigt kan följas upp :)

• Svar på tråden Dem som startat IVF maj/juni
  • Gweny
    Blomster84 skrev 2015-06-19 23:03:37 följande:

Tyvärr så har jag börjat blöda ordentligt nu. Vilken start på midsommaren. Nåja, nytt försök till hösten. Jävla skit rent ut sagt! Men, men... Inte mycket att göra åt. Hoppas det går bättre för dig :) hoppas du har en fantastisk midsommar. Kram

Håller med dig. Jävla skit! Så tråkigt. Bara försöka att njuta av sommaren och ladda för hösten sen. Suck! Blöder nu med, så hoppet är ute.
  • Gweny

Tyvärr så har jag börjat blöda ordentligt nu. Vilken start på midsommaren. Nåja, nytt försök till hösten. Jävla skit rent ut sagt! Men, men... Inte mycket att göra åt. Hoppas det går bättre för dig :) hoppas du har en fantastisk midsommar. Kram

Håller med dig. Jävla skit! Så tråkigt. Bara försöka att njuta av sommaren och ladda för hösten sen. Suck! Blöder nu med, så hoppet är ute.
  • Gweny

• Stephanie1

Blomster och gwen, jag beklagar verkligen! Vet hur de känns. Försöks njuta av dessa sommarkvällar med en glas vin och ladda nya krafter för nästa försök. ??????

• Stephanie1

Va konstigt, gjorde ett hjärta och en ledsen gubbe på slutet av mitt förra inlägg men de står bara en massa frågetecken :/

• hoppas 2014

Dalkullan; ja vi har gjort insättning idag t en 4 cellig liten en. Den andra skulle långtidsodla o se hur den utvecklades. Spännande o läskigt på samma gång

• Nicka

Ruvdag 7 idag, haft molvärk till och från men nu ikväll känns de mer o mer som mensvärk, har dessutom missfärgad Lutinus flytning..spänningarna i brösten har oxå avtagit, känns inte alls bra :(

• Dalkullan

Nicka - vad trist att det inte känns nå bra.. Håller tummarna att det inte är någon fara!

Svar på tråden Dem som startat IVF maj/juni