Dem som startat IVF maj/juni
Hej vänner. Idag är dagen då jag ska få mitt befruktade ägg insprutat. Är så nervös, behöver råd och tips.
Sen är det trevligt om vi som börjat ungefär samtidigt kan följas upp :)
Hej vänner. Idag är dagen då jag ska få mitt befruktade ägg insprutat. Är så nervös, behöver råd och tips.
Sen är det trevligt om vi som börjat ungefär samtidigt kan följas upp :)
Tyvärr så har jag börjat blöda ordentligt nu. Vilken start på midsommaren. Nåja, nytt försök till hösten. Jävla skit rent ut sagt! Men, men... Inte mycket att göra åt. Hoppas det går bättre för dig :) hoppas du har en fantastisk midsommar. Kram
Tyvärr så har jag börjat blöda ordentligt nu. Vilken start på midsommaren. Nåja, nytt försök till hösten. Jävla skit rent ut sagt! Men, men... Inte mycket att göra åt. Hoppas det går bättre för dig :) hoppas du har en fantastisk midsommar. Kram
Oj ursäkta mitt spam. Stod det inte funkade, så gjorde om.
Blomster och gwen, jag beklagar verkligen! Vet hur de känns. Försöks njuta av dessa sommarkvällar med en glas vin och ladda nya krafter för nästa försök. ??????
Va konstigt, gjorde ett hjärta och en ledsen gubbe på slutet av mitt förra inlägg men de står bara en massa frågetecken :/
Dalkullan; ja vi har gjort insättning idag t en 4 cellig liten en. Den andra skulle långtidsodla o se hur den utvecklades. Spännande o läskigt på samma gång
hoppas 2014 - ja visst är det!? Hoppas att det går bra nu för dom båda!!:D
Ruvdag 7 idag, haft molvärk till och från men nu ikväll känns de mer o mer som mensvärk, har dessutom missfärgad Lutinus flytning..spänningarna i brösten har oxå avtagit, känns inte alls bra :(
Nicka - vad trist att det inte känns nå bra.. Håller tummarna att det inte är någon fara!