Dem som startat IVF maj/juni
Hej vänner. Idag är dagen då jag ska få mitt befruktade ägg insprutat. Är så nervös, behöver råd och tips.
Sen är det trevligt om vi som börjat ungefär samtidigt kan följas upp :)
Hej vänner. Idag är dagen då jag ska få mitt befruktade ägg insprutat. Är så nervös, behöver råd och tips.
Sen är det trevligt om vi som börjat ungefär samtidigt kan följas upp :)
Då var jag också ruvare. Fick tillbaka en blastocyst imorse. TD den 27/6 :)
Jojan - så kan det säkert vara, har nog varit mer stressande det här än jag först trodde. Dagarna innan insättningen fick jag som ett tryck över bröstet, men det släppte i bilen hem från kliniken..! Spännande med ruvningen - hoppas att det går bra och att ni får många till frysen!:D
Jag har också varit jättetrött. Har ätit samma medicin som dig pga överstimulering. Har fortsatt vara det sen jag plussade också så det är nog bara att ställa in sig på att det fortsätter såhär ;) går du i Falun? Med tanke på ditt nickname :)
Är det nån fler än jag som är väldigt trött sedan insättning? Tänker att det kan vara lutinus-tabletterna. Tar även fragmin och pravidel mot överstimulans (hormonvärdena såg bra ut men de tyckte att jag skulle ta dessa då jag fick många äggblåsor/ägg). Känns som att jag skulle kunna somna när som och på nätterna sover jag som en stock. Brukar annars sova lite halvers och aldrig under dagarna.
helnil_ - om det blir som för dig så är det helt ok för mig att det fortsätter;D Yes, Falun it is - väldigt nöjd! Har du också gått hos dom?
Haha det förstår jag :) japp, går också där och är väldigt nöjd. Vet du när dom ska ha semesterstängt?
helnil_ - om det blir som för dig så är det helt ok för mig att det fortsätter;D Yes, Falun it is - väldigt nöjd! Har du också gått hos dom?
helnil_ - har för mig att de har stängt v 27-29! Hur är det med dig - har plusset hunnit sjuka in än?:D
Är det nån fler än jag som är väldigt trött sedan insättning? Tänker att det kan vara lutinus-tabletterna. Tar även fragmin och pravidel mot överstimulans (hormonvärdena såg bra ut men de tyckte att jag skulle ta dessa då jag fick många äggblåsor/ägg). Känns som att jag skulle kunna somna när som och på nätterna sover jag som en stock. Brukar annars sova lite halvers och aldrig under dagarna.
camilla1979 - haha då är vi alltså ett flertal zombies där ute - vad "skönt";D
I morgon ska jag till RMC för insättning. Har inte hört ett ljud från dem under fyra dagar nu så hoppas att allt är ok. Jag är så himla nervös för att det inte ska finnas något att sätta in. Vi hade 6 befruktade ägg.
Tinnis - vad spännande!! Vill tro att de skulle ha hört av sig om det inte gått bra.. Håller tummarna att det blir ett till dig och 5 in i frysen!;D