• Dalkullan

Dem som startat IVF maj/juni

Hej! Hoppas kunna haka på här:D Första IVF-försöket, ET med blastocyst i tisdags och testdag måndag 22 juni. Så nu är nedräkningen igång.. igen - alltid nåt man väntar på i det här..;) Lycka till allihopa!

• Dalkullan

Nu har jag läst igenom hela tråden - så "skönt" att inte vara ensam med alla funderingar, symptom och tårar! Håller tummar och tår för er alla!!

Blomster84

Stort lycka till med blastot - hoppas att insättningen gick bra! Tyckte det gjorde så ont - spände mig så jag nästan fick nackspärr;D

helnil_

Vad roligt - stort grattis!!!:D

hatten

Vilket tråkigt besked.. Hoppas verkligen att det ska gå bättre nästa gång!

• Dalkullan

Tussebus - håller tummarna att det bara är en liten blödning och att testet skärpt sig inom några dagar!:(

• Dalkullan

Är det nån fler än jag som är väldigt trött sedan insättning? Tänker att det kan vara lutinus-tabletterna. Tar även fragmin och pravidel mot överstimulans (hormonvärdena såg bra ut men de tyckte att jag skulle ta dessa då jag fick många äggblåsor/ägg). Känns som att jag skulle kunna somna när som och på nätterna sover jag som en stock. Brukar annars sova lite halvers och aldrig under dagarna.

• Dalkullan

Jojan - så kan det säkert vara, har nog varit mer stressande det här än jag först trodde. Dagarna innan insättningen fick jag som ett tryck över bröstet, men det släppte i bilen hem från kliniken..! Spännande med ruvningen - hoppas att det går bra och att ni får många till frysen!:D

• Dalkullan

helnil_ - om det blir som för dig så är det helt ok för mig att det fortsätter;D Yes, Falun it is - väldigt nöjd! Har du också gått hos dom?

• Dalkullan

helnil_ - har för mig att de har stängt v 27-29! Hur är det med dig - har plusset hunnit sjuka in än?:D

• Dalkullan

camilla1979 - haha då är vi alltså ett flertal zombies där ute - vad "skönt";D

Svar på tråden Dem som startat IVF maj/juni