• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • MissMf

Väntar på att mvc ska ringa upp runt kl 12 för att boka inskrivningstid :)

• anynumos
    MissMf skrev 2015-05-25 10:36:46 följande:

Väntar på att mvc ska ringa upp runt kl 12 för att boka inskrivningstid :)

Åå så spännande! Hoppas det blir gode snart!
  • Sansastark

Grattis alla nya :) Nån mer än jag som mår riktigt illa? :/

Ska till barnmorskan idag... Egentligen i ett annat syfte men lär ju berätta att jag är gravid också :)

• MCLRBL

Fick inskrivning 5/6. Blev positivt överraskad, trodde det skulle bli längre väntan! Men fick ingen tid för kub ultraljud som du MissMf.. Men det får jag kanske på inskrivningen :)

Är förövrigt djävulskt trött hela tiden.. Skulle kunna somna sittandes! Känns sådär :b Hehe

• Anonym (Lilly)

Hej! Jag behöver råååd!! Jag är på äl+19 och skulle haft mens i tisdags alltså 6 dagar sen! Mensen kan diffa nån dag ibland men aldrig såhär länge.. Jag har sjukt ömma bröst och har haft mensvärk från och till hela veckan! Jag slutade äta p-piller i september och har försökt bli gravid ungefär sen dess! (Så därför min skeptiska inställning) har ju blivit besviken och fått mens så många gånger nu!

Vad tror ni? Enligt min app ( natrualcykels) är jag gravid, tempar varje dag och fyller i i den men har aldrig visat gravid innan!

Ska in till stan senare idag och funderar på att köpa ett test, men är så rädd för att som vanligt bli besviken! Hjälp..

• MissMf
    MCLRBL skrev 2015-05-25 12:29:48 följande:

Fick inskrivning 5/6. Blev positivt överraskad, trodde det skulle bli längre väntan! Men fick ingen tid för kub ultraljud som du MissMf.. Men det får jag kanske på inskrivningen :)

Är förövrigt djävulskt trött hela tiden.. Skulle kunna somna sittandes! Känns sådär :b Hehe

Alla landsting erbjuder inte kub till alla.

Jag ska sova middag nu ;p
  • anynumos
    Sansastark skrev 2015-05-25 11:46:17 följande:

Grattis alla nya :) Nån mer än jag som mår riktigt illa? :/

Ska till barnmorskan idag... Egentligen i ett annat syfte men lär ju berätta att jag är gravid också :)

Jag är inte illamående, det tackar jag för.. Däremot riktigt trött och som omotiverad till mångt och mycket..

Spyr du också?
  • Mormorsspindel

Hej,
    jag tänkte ansluta mig till er om det är ok. Jag och min sambo har försökt med vårt första barn sedan i september. Har även PCO sedan 15 års ålder. I februari ledsnade vi och ringde vår barnmorska och bokade en tid. Fick pergotime i april och har nu ÄNTLIGEN plussat!!!!!!! Har tagit tre test för att vara på säkra sidan. 

BF 2 feb då jag har lång lutealfas. 

Ska ringa barnmorska imorgon för att boka tid, för att enligt henne, göra ett tidigt UL.

Är i extas!! Vi kan inte förstå detta!!Glad

• anynumos
    Mormorsspindel skrev 2015-05-25 16:48:52 följande:

Hej,

jag tänkte ansluta mig till er om det är ok. Jag och min sambo har försökt med vårt första barn sedan i september. Har även PCO sedan 15 års ålder. I februari ledsnade vi och ringde vår barnmorska och bokade en tid. Fick pergotime i april och har nu ÄNTLIGEN plussat!!!!!!! Har tagit tre test för att vara på säkra sidan. 

BF 2 feb då jag har lång lutealfas. 

Ska ringa barnmorska imorgon för att boka tid, för att enligt henne, göra ett tidigt UL.

Är i extas!! Vi kan inte förstå detta!!

Åå! Stort grattis!! =) så himla kul!! Och du är så välkommen till vårt gäng =)
Svar på tråden BF februari 2016