BF februari 2016
Jag vill oxå va med! :) plussade supersvagt i torsdags, synligt i fredags och gravid 1-2 i går på digitala :) bf 3/2 enligt äl. Har en son som blir 1 år i veckan som kommer. Känner att det "händer" nått i livmodern :p
Jag vill oxå va med! :) plussade supersvagt i torsdags, synligt i fredags och gravid 1-2 i går på digitala :) bf 3/2 enligt äl. Har en son som blir 1 år i veckan som kommer. Känner att det "händer" nått i livmodern :p
När ska ni börja berätta för familjen? Vi tänkte berätta runt midsommar, v.8 då :)
En av våra katters nya sovplats är på min mage. Han sov på min mage hela förra graviditeten oxå. Så när han började lägga sig där igen började jag bli misstänksam :p
Är det någon som känner sig uppblåst och svullen om magen? Jag känner mig riktigt stor alltså och magen är spänd!! Är det någon som vet om det är vanligt så här tidigt? Känns mysko så här tidigt...
Blev livrädd igår, fick menssmärtor och sen såg jag en blodstrimma på pappret då jag torkade mig. Ringde sjukvårdsupplysningen och dom rådde mig att ringa bm idag.
Kom lite lite brunfärgat senare och smärtorna avtog efter ca en timma och har inte kommit tillbaka.
Känner mig rätt säker på att det inte är mf då jag inte blödde någon större mängd utan bara den där strimman.
Väntar på att mvc ska ringa upp runt kl 12 för att boka inskrivningstid :)
Inskrivning 6/7 och kub ultraljud 15/7 :)
Fick inskrivning 5/6. Blev positivt överraskad, trodde det skulle bli längre väntan! Men fick ingen tid för kub ultraljud som du MissMf.. Men det får jag kanske på inskrivningen :)
Är förövrigt djävulskt trött hela tiden.. Skulle kunna somna sittandes! Känns sådär :b Hehe
Har bf 2/2 kom jag nyss fram till :p får se vad dom säger på daterings ul sen :p blev flyttad 4 dagar med sonen. Skulle då enligt den flytten ha plussat på äl+4..... Så det kändes ju troligt. Sen kom han 19 dagar tidigt ändå. 37+0 så får se när denna lilla bebis behagar att titta ut :)
Är det bara jag som redan har börjat köpa lite bäbiskläder??
Jag har känt mig så himla gravid sen jag fick positivt, men idag känner jag inget :( behöver inte ens kissa oftare!
Vad har ni för symtom tjejer? :)
Kan inte skicka svar från appen men har orkat logga in nu, så svarar på de frågor som ställts :P vi väntar oxå syskon han blev 1 i veckan :) bor i Östergötland där alla blir erbjudna kub så ska göra det den 15/7. Är 26 år :)