Vi som äntligen är gravida efter IVF i April/Maj 2015
Blir så nervös när ni säger att ni inte kan ha era vanliga kläder! Jag är i exakt vecka åtta (7+0 idag) och min mage putar ut pyttelite så kan ha alla mina kläder och det syns knappt. Blir så nervös att de är nå fel!
Man kanske ska svälja stoltheten och skaffa mammakläder trots allt?
hej systrar!
Maka011 vi håller tummarna för dig imorgon på VUL! Förstår att du är nervös. Jag har VUL på onsdag (lyckades få en tidigare tid än nästa vecka, puh). Också nervös, det är så overkligt fortfarande har inte riktigt tagit in att vi faktiskt väntar barn igen, så här sju år senare. Sista chansen till syskonförsök, vågar inte ta in det fullt ut än.
Men herregud vad magen putar! Känner mig uppblåst som en ballong och inga byxor passar. Hur ska man kunna smyga flera veckor till utan att det märks? Är ju bara i vecka 7+1... Desperat jakt på vanliga byxor med snäll mjuk midja, som inte är mammabyxor, har ni några tips?
kram Nesistas
Skönt att höra att det inte bara är jag som har ballongmage :P Jag fattar inte heller hur detta ska gå! Tack och lov har vi båda semester just nu, så jobbet är inget problem. Vi bestämde oss dessutom för att hålla oss borta från hans familj som inget vet ännu tills vi passerat v. 12. Mitt tips ang. byxor som inte är mammabyxor är leggings. Jag har två par jag kan ha utöver mina jeans. Leggings och generösa skjortor är bra grejer ;)