Poffa skrev 2015-07-20 17:26:53 följande:
Längtar till nästa ul men det har jag inte förens i början på augusti. Känns som en evighet tills dess. Efter det kommer vi berätta för chefer och närmaste kompisarna. Dock ska vi berätta för våra föräldrar när vi träffar dem nu under semestern. Vi bor långt ifrån dem så vill göra det öga mot öga.
Hur gör ni andra? Berätta innan vecka 12 eller inte? Hur har ni berättat? Nåt kul bus....
Min familj vet redan eftersom vi är rätt nära varandra och jag har behövt deras stöd många gånger. De fick reda på det samma dag som jag plussade.
På lördag ska vi berätta för makens familj. Hans mamma vet redan (hon är rätt grälsjuk och var sur över att vi undvek att träffa dem) men hans pappa och systrar ska få reda på det då. Jag personligen har ågren över det eftersom jag ständigt nojar över missfall, men maken är lugn.
Vi kommer att slå in små presenter som det står "Farmor", "Farfar" och "Faster" på :) Behöver jag säga att jag kallsvettades när vi gick på stan och handlade? XD
Jag är i vecka 13 nu, kommer vara i v. 14 när vi berättar. Usch, önskar att vi kunnat få ett UL precis innan så jag var säker på att allt var bra exakt just då, men vi kan inte springa på tre tusen UL bara för att jag är paranoid. :(
Tror att morfar, moster, morbror och kusin kommer få reda på det nästa helg, då är jag i v. 15.