NovemberRain skrev 2015-06-17 20:34:53 följande:
Idag var vi också på VUL, var väldigt nervös men det gick jättebra!
Vilken häftig känsla att se det lilla hjärtat bulta!
Eller hur cyanea? Vi verkar ligga precis samtidigt i datum, har bf 1-2/2. Får se vem som får först
Jag mår jätteilla, kräks så fort jag äter något.. Tips?
Åh vad skönt att höra att det gick bra! Visst är det coolt att se med egna ögon att det verkligen lever något därinne <3 <3 <3
Haha, vi kan ha vadslagning om det längre fram :P Jag skulle i och för sig tippa på att jag blir först. Både maken och jag är för tidigt födda...!
Åh hjärtat. Jag mår också superilla men kräks bara någon gång ibland. Jag försöker äta i princip hela tiden. När jag börjar må alldeles för illa för att kunna stoppa i mig något alls dricker jag ett glas juice först. Kräks du jämt, eller när händer det? Jag har alltid en skål Saltiner-kex ståendes. Torra, salta kex funkar rätt bra att äta när man mår illa :)
joyride skrev 2015-06-17 15:16:12 följande:
Men vad skönt, stort grattis!!
Jag längtar till mitt VUL den 22/6. Hoppas denna gång att få se hjärtat. Kanske ska det uppdateras i listan, vet inte... Med det nya VUL-datumet...
Annars har jag börjat må fruktansvärt illa. Har ju längtat efter att tom må illa, men detta är verkligen jobbigt. Trodde väl aldrig att jag skulle gnälla över det... men om jag får se ett hjärta på måndag, då är det värt allt...
Hoppas tiden går fort.
Tack!!! Fem dar kvar för dig då. Förhoppningsvis går de fort. Det är ju ändå midsommar ;)
Det spelar ingen roll att man längtat ihjäl sig efter alla hemska symptom - man får klaga hur mycket man vill ;) Jag mår också superilla och vaknar till och med på nätterna för att det blir så jobbigt. Blir det bättre om du äter något?