Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Du ska nog inte vara så säker.. Enligt förtroendebarometern som mätt svenskarnas förtroende för olika institutioner i många år så finns det ingen annan myndighet svenska folket har så högt förtroende för som just polisen.
Jag vill berätta om min faster. Hon hette Gunnel, hade blont hår, rött läppstift och långa naglar. Hon kedjerökte, älskade dansbandsmusik, kungahuset och sina små hundar.
När hon var 22 år gammal, 1962, blev hon utsatt för ett fasansfullt övergrepp av den svenska staten.
Ett fem månader gammalt foster ? enligt journalen en gosse ? plockades mot hennes vilja ur hennes kropp och hennes äggledare klipptes av.
Min faster Gunnel är en av de kvinnor som tvångssteriliserades mellan 1934 och 1975.
Jag vill berätta om min faster. Hon hette Gunnel, hade blont hår, rött läppstift och långa naglar. Hon kedjerökte, älskade dansbandsmusik, kungahuset och sina små hundar.
När hon var 22 år gammal, 1962, blev hon utsatt för ett fasansfullt övergrepp av den svenska staten.
Ett fem månader gammalt foster enligt journalen en gosse plockades mot hennes vilja ur hennes kropp och hennes äggledare klipptes av.
Min faster Gunnel är en av de kvinnor som tvångssteriliserades mellan 1934 och 1975.