Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Egna upplevelser.
1. Inbrott i bil. Polisen tyckte jag kunde strunta i anmälan eftersom jag inte hade stöldförsäkring. Jag stod på mig för att alla ord brott ska anmälas.
2. Person som kastade stora stenar efter förbipasserande. Bland annat en barnvagn. Ingen blev skadad men polisen kom inte ens till platsen trots flertalet personer som ringde 112.
Tråkigt att du insinuerar att jag förskingrar.
T.ex hos regeringen är oförmågan i princip oändlig. Folk dör i snabb takt p.g.a nodens i särklass sämsta Corona-hantering. Skjutningar sker på daglig basis. Bombdåd blir allt vanligare.
Vad gör regeringen då åt detta? Stänger ute anhöriga från begravningar för att sedan backa lite.
Du svarade inte på frågan kring vad jag borde definierat.
Verkar som du i din förvirring tror att ju större parti desto bättre partiledare. En mycket märklig syn fast förankrad i surrealismen.
Du ska nog inte vara så säker.. Enligt förtroendebarometern som mätt svenskarnas förtroende för olika institutioner i många år så finns det ingen annan myndighet svenska folket har så högt förtroende för som just polisen.
Du ska nog inte vara så säker.. Enligt förtroendebarometern som mätt svenskarnas förtroende för olika institutioner i många år så finns det ingen annan myndighet svenska folket har så högt förtroende för som just polisen.