• Solrosen 83

Syskonförsök med pergotime

Någon mer som är igång med syskonförsök och får hjälp med pergotime?

Jag blev gravid med vår dotter i mars 2013 på tredje enkelkuren pergotime. Nu när hon snart blir 1,5 år känner vi att det är dags för syskon så jag har fått pergotime av min läkare igen och är mitt uppe i första kuren.

Hade varit kul om någon annan i liknande situation ville följas åt.

• Svar på tråden Syskonförsök med pergotime
  • skogstjejen19

Nej, har bara tagit den sprutan i samband med ivf inte vid pergotime.

Pco_1_2 skrev 2015-11-16 11:39:47 följande:

Skogstjejen19: tog du ovitrelle efter tabletterna?

• Solrosen 83

En fin äggblåsa på 16-17 mm så bör bli äl om några dagar så läkaren trodde det kunde stämma bra med runt cd 20 igen.

Så nu är det bara att vänta och försöka orka köra på med sex varannan dag trots våra kraftiga förkylningar.

• Pco_1_2

Kommer min bild upp? Första gången jag ser en stegring på äl-test! Heja kroppen!

• Novembersmile

Vul i morgon! Hoppas på att äl har varit igår eller idag. Cd 16 i morgon! Haft lite känningar i vänstra äggstocken, men inget märkvärdigt! Återkommer i morgon med resultat!

Kul solrosen!! Nu ska de bli barn!! :))

Son född aug-13, MF v.5+6 (19/2)
  • Solrosen 83

Jippi! Glad gubbe på äl-testet nu på morgonen. Så ikväll vet jag vad vi ska göra....

Novembersmile: Håller tummarna för dig idag! Ja nu ska det bli barn!

• Novembersmile

Vad roligt för dig :)

Här visade inget på att äl varit eller är på g. :(

Fan!

Solrosen 83 skrev 2015-11-19 05:58:29 följande:

Jippi! Glad gubbe på äl-testet nu på morgonen. Så ikväll vet jag vad vi ska göra....

Novembersmile: Håller tummarna för dig idag! Ja nu ska det bli barn!

Son född aug-13, MF v.5+6 (19/2)
  • Pco_1_2

Skriver här också, har startat en Fb-grupp där vi kan samlas om man vill istället, lättare med bilder osv än denna app.
    Gruppen är låst och hemlig, man kan lägga till mig som vän, Jenny Bäckman, har en grå profilbild.

Svar på tråden Syskonförsök med pergotime