Inlägg från: Novembersmile |Visa alla inlägg
  • Novembersmile

Jag är fortfarande lite öm i tuttarna och igår var jag jätteöm på livmodertappen. (Vid samlag) har aldrig känt så.. Vad beror det på ?

Har ju gett upp denna månad. Men ska ändå på vul på torsdag. Men det blir nog primoluten igen och sen trippelkur Pergo.

BF 2013-08-05
  • Novembersmile

Hur har de olika graviditeterna och kurerna skiljt sig? Dvs hur många kurer med respektive barn :)

Hearts76 skrev 2015-06-29 23:17:38 följande:

Väntar fjärde pergobarnet, har INGEN egen äl utan tabletter. Ville bara sprida lite hopp :)

BF 2013-08-05
  • Novembersmile

Nyss kommit hem från vul.. Jag har REDAN haft ägglossning. Typ i tisdags eller igår. Och jag o mannen som inte har myst nåt sen i söndags, :(( hoppas han hade ett par envisa simmare som kämpade ! Eller att ägglossningen var igår kväll tip, isf kanske vi har en chans om vi myste idag!

Blir lite less, samtigt som det är upp till oss själva. Men läkaren sa ju att jag troligen inte får nån ägglossning och att den isf infaller efter vul'et. Fasen! Håller tummarna ändå! Ska avvakta 2-3 veckor på mens eller +.

BF 2013-08-05
  • Novembersmile

Ja jag hoppas vi fick till det ändå. Men så surt!! Håller tummarna för oss nu! Tänker du vänta till bim med att testa?

Solrosen 83 skrev 2015-07-02 19:51:40 följande:

Det är ju positivt att pergon verkade fungera iaf till slut även om det är trist att ni missat äl. Men ge inte upp hoppet helt kan ju räckt i söndags eller idag beroende på när äl var.

Då ligger vi ju helt lika igen då min äl var igår.

BF 2013-08-05
  • Novembersmile

Ok! Jag plussade på äl +11 med :) jag tänker nog testa nästa helg. Kan nog inte hålla mig! ;)

Solrosen 83 skrev 2015-07-02 21:12:05 följande:

Får se om jag klarar och hålla mig. Med dottern plussade jag på äl+11 har jag för mig. Var då väldigt trött och mådde små illa så gör jag det nu med så kan jag nog inte hålla mig från att testa. Har dessutom en hel hög billiga gravtest liggandes.

Tänker du vänta och testa?

BF 2013-08-05
  • Novembersmile

Hur mår ni efter äl? Jag har molvärk i äggstockarna/livmodern och har en strålande/stickande värk i brösten. Jag kommer knappt ihåg hur det kan kännas.

BF 2013-08-05
  • Novembersmile

Jag har oxå testat. Helt blankt! Kan ju vara för tidigt, men känns lite som att vi får göra ett nytt försök nästa månad. Har du några symtom ?

Jag har molvärk i äggstockarna dagligen , men ömheten i brösten har avtagit inbillar jag mig.

BF 2013-08-05
Svar på tråden Syskonförsök med pergotime