Syskonförsök med pergotime
Hur ska man göra.. Kanske inte spelar nån roll .. Men jag fick ju mens i fredagskväll, ska jag då börja med pergon imorgon kväll? Eller kan jag ta tabletterna på morgonen ? Borde väl inte spela nån roll ? :)
Hur ska man göra.. Kanske inte spelar nån roll .. Men jag fick ju mens i fredagskväll, ska jag då börja med pergon imorgon kväll? Eller kan jag ta tabletterna på morgonen ? Borde väl inte spela nån roll ? :)
Spännande!! ;)
Värmevallningar var och varannan timme :l men annars är jag mig lik! Hur mår ni av Pergo ?
Ok! Jag tar på morgonen . Nästa helg borde det bli ägglossning!! :) 'håller tummarna'
Ok! Och jag fick äl dagen efter vul sist! Så hoppas på helgen!
Äl test visst alltid pos på mig. Så det kan kag inte använda.vi sexar varannan dag bara! Då vet man ju att man prickar :)
Visar alltid positivt på mig. *ska det stå !
Vul på torsdag! Hoppas det visar på tillväxt av ägg. ;) till våren vill vi ha ett syskon!
Undrar om äl är på g? Molvärk i magen och lite öm i brösten. Vul i morgon. Vågar man drömma? :)
Varit på vul idag. Inget ägg hade växt till sig, men slemhinnan var tjock och fin. Läkaren trodde att antingen är vi för tidiga, så vi bokade in ett till vul om en vecka. Eller så hade jag haft ägglossning redan, typ igår. Men troligen inte. Får avvakta och se. Visar inget på torsdag nästa vecka får jag äta primoluten igen och trippeldos Pergo!
Suck! Men det är ju bara 1:a försöket men jag vill ju såklart lyckas direkt ;) hur har det gått för dig idag solrosen?