Inlägg från: Novembersmile |Visa alla inlägg
  • Novembersmile

Syskonförsök med pergotime

Tisdag kväll kom mensen.räknar från igår (onsdag)

Ska ringa gyn i morgon då jag inte haft möjlighet att ringa! Börjar med Pergo på söndag! Så vi ligger lika i stort sett :) hur många tabletter ska du ta? Jag vet inte än men troligen trippel som sist !

Solrosen 83 skrev 2015-11-04 21:29:51 följande:

Igår kom mensen äntligen så på lördag blir det pergostart. Vul inbokat till 16/11. Äntligen känns det som det hände något igen.

Hur går det för dig Novembersmile?

Son född aug-13, MF v.5+6 (19/2)
  • Novembersmile

Det blir trippeldos denna gång med! Start på söndag! Nu ska det bli barn och det ska få stanna kvar!!

• Novembersmile

Samma här! Vi var tvungna att chansa lite denna cykel . Gör vul cd 16 istället för 12-13. Har ingen möjlighet att göra tidigare så vi hoppas pricka ändå!

Har känningar i äggstockarna . Moler på och är öm. Hopas detta vill sig nu!! Nästa torsdag gör vi vul.

• Novembersmile

Vul i morgon! Hoppas på att äl har varit igår eller idag. Cd 16 i morgon! Haft lite känningar i vänstra äggstocken, men inget märkvärdigt! Återkommer i morgon med resultat!

Kul solrosen!! Nu ska de bli barn!! :))

• Novembersmile

Vad roligt för dig :)

Här visade inget på att äl varit eller är på g. :(

Fan!

Solrosen 83 skrev 2015-11-19 05:58:29 följande:

Jippi! Glad gubbe på äl-testet nu på morgonen. Så ikväll vet jag vad vi ska göra....

Novembersmile: Håller tummarna för dig idag! Ja nu ska det bli barn!

• Novembersmile

ont i äggstockarna idag och igår. mest den vänstra. hoppas hoppas hoppas!!!

Grattis ,ett fint plus :)

• Novembersmile

Ja jag hoppas. Nä han såg inget , men han tittade inte så noga .. Men ja, vi får väl se !

Hoppas du får plus!!

Solrosen 83 skrev 2015-11-22 16:51:43 följande:

Spännande att det känns som det händer något i alla fall. Kunde läkaren inte se någon äggblåsa alls som var större än de andra vid ditt vul i veckan?

• Novembersmile

Hade äl smärta mån,tis så jag håller tummarna! Idag känner jag inget!

Mitt BMI är 22 tror jag. Och vi fick utskrivet direkt oxå när vi ville börja med syskonförsök! Jag hade ju oxå konstaterat PCO 1 år före vi fick pojken!

• Novembersmile
    Solrosen 83 skrev 2015-12-02 06:06:14 följande:

Känns inte som någon tvekan att det är positivt !? Äl+11 idag

GRATTIS!!! åh vad roligt. äl + 8-9 idag. testar på fredag. men känner inget alls. inte ens lite ont i brösten. 
Svar på tråden Syskonförsök med pergotime