nathalie85 skrev 2024-07-28 07:32:44 följande:
Tack för svar:)
Okej, kanske den sker nu då. Med tanke på alla flytningar och känningar borde den ju kommit/ komma. Jag hoppas verkligen inte att det är en anovulatorisk, jag är närmare 30, och har velat försöka ett längre tag😂 sambon velat vänta, så försök nr 1 skulle få vara utan problem( eller ja han gav med sig dag 13 i cykeln typ😄, därför
så lite hjärtan )
Sen tycker jag det e konstigt med LH testen. om den e först idag borde jag nog ha fått en peak på fredagen? om jag då inte missade den när jag inte testade mitt på dagen?
och angående sekret? e ju svårt att veta nu när man haft oskyddat sex😅
jag förstår dig, men det räcker typ med varannan/ tredje dag för att ha allt på plats. Det finns tid för er framåt också, det kommer bli bra vilken månad det än blir. Det kommer ändå hända när det händer, det är bra att veta att även om man får till det perfekt under ägglossning så kan det ta ett år innan det vill sig ☺️
lh testen är helt klart mycket lättare att hitta peak på om man testar mitt på dagen ☺️
Håller med, helt omöjligt att se sekret när man samtidigt har rester 🙈 Jag hade aldrig sekret som märktes av så mycket, men som tydligen fanns där när jag var på undersökning i samband med ägglossning.