• Redan47

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

Roligt att läsa om er i tråden! Grattis till framgång tyckommig. Frazze jag gillar du kontaktar förlossningen om du känner det så! Xx4, härligt att höra av dig oxå, så glad att det tog sig i Aten!! Välkommen kattflicka!

Jag, de är nu 7.5mån! Det är helt underbart att få uppleva detta. Den som läser ich känner sig osäker att "våga" följa sin dröm - jag säger bara- det är såååå värt! Minålder bara struntsak! Jag är en bra mamma som har så mycket kärlek att ge!

• Redan47

Min läkare avrådde mig helt från allt annat än saltvatten spray. Och tro mig, jg var konstant täppt och näsblod var dag. Men det lindrade. Hade spray med mig överallt. Plus luftfuktare.
    Dina hormon nivåer gör detta, även tandköttet kan bli lättblödande. Allt sett försvann nästan omgående när bebisar kommit ut! Håll ut!!!

• Redan47

Rosen: äntligen !!! Så varmt grattis så fantastiskt glädjande! Förstår lyckan är total.

• Redan47

Pink: nej kan inte bidra...

Frazze: va härligt att det är en graviditet som är normal ! Nästäppa .., prova ligg högre upp m huvudet oxå. Nästäppa försvinner ej med saltet men fuktar slemhinnorna. Vilket oxå lindrande.

• Redan47

Woo välkommen! Jag kom i mål efter 10äd försök, nu 49år. Det blev enäggstvillingar, helt otroligt. Jag kommer inte göra syskon försök, känns som det räcker med dessa två! De är mina drömmar, jag lyckades, leva min dröm!
    Jag skiter fullständigt vad andra tycker. Jag är uppfylld av kärlek av detta, det räcker för mig! Men visst, det var tungt att skörda alla minus och gå igenom o analysera. Min motgång var min slemhinna.

• Redan47

Idag mina vänner är det 8månader sedan mina älskade skatter gjorde entré ! min kärlek och tacksamhet är oändlig. Tack till alla som stöttat mig på min resa hit! Kram

• Redan47

Lycka till ni som är i starten på graviditet och med planering inför försök. Vi vet ju att det går, en fråga om tid!

Jag läser då och då, men min tid begränsad av livet som tvillingmamma. Ni ska veta att jag hyser all respekt för de resor som görs och min kärlek finns där ute till er alla.

Maijo, det är rörande av få del av din målgång! Vi möttes ju i din början, så det känns lite extra att få din rapport! Grattis!!! Vi klarade det.

Xxx4, du hade så många funderingar och frustration kring dina försök o misslyckanden och jag bara tjatade om att vända er till Aten. Så det känns extra för mig med dig oxå dom lyckats!

Jag är på gång med någon uppsamling inom fb för oss oxå. Kommer ha den i en grupp inom mitt företag för att vi ska kunna känna oss "anonyma" gentemot våra övriga vänner ich inlägg. Väntar just nu på att få lite hjälp med olika saker. Men allt tar sin tid.
    Så håll gärna lite koll i denna tråd så noterar jag här mitt nya konto framöver.
    Jag känner att jag inte vill skiljas från er efter målgång därav min ambition om ny grupp.

Det är spännande att läsa om er alla! Lycka till.

• Redan47
    Frk Röd skrev 2016-07-13 20:32:20 följande:
    Hon är ganska precis 6 månader nu. Tiden går så oerhört fort, alldeles för fort. Är så glad och tacksam över att jag fått henne och för att allt har fungerat så bra.
    Hur gamla är dina flickor nu?
    9mån om några dagar, 7.5 mån korrigerade. Men de växer så det knakar! Åh jag bara älskar dessa och är så tacksam att jag hade tålamod ända hela vägen från misslyckade försök, mediciner operationer riskgraviditet och till ha dem i famnen!!!
  • Redan47

Instämmer med frazze till dig jag är bara jag! Njut av att du bär på erefterlängtade bebis, krämpor och motgångar har du klarat förut, du fixar detta galant oxå! STollar finns det i alla skrån! Kram

Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus