Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Mjae kanske ändrar oss efter lill* miraklet kommer, men som de känns nu räcker det med en bebis <3
Äntligen!!!! Vad du kämpat med att vänta ut läget! Grattis till Nicholas. Förstår du är slut!
Men vilken krabat, han va färdigbakad, bra han kom ut nu. Kram
Frazze jag har inte erfarenhet från andra... få som berättar i det skedet. Men det är ju ett ganska viktigt ul just för att kontrollera hälsa och ålder på fostret. Fler tester om man vill och så. Tillväxthämning beror ju på att något inte riktigt är okey.
Tyckommig så hemskt du haft!!! Jag hade moderkaka kvar, blödde i flera månader.., men inte i närheten av det du beskriver. Inte fan kan det va normalt- idioter. Hur kan människan ens säga det!
Men efter hysto försvann blödning o smärta omg.
Jag hade bara mjölkfrossa direkt efter, tror Jsg, möjligt kropppen oxå reagerade på resterna, vet ej.
Hoppas din familj kurrersr sig snart o snabbt så du får gå in lite i bebis bubblan!
Jag är bara jag; blockamma vet jag inte vad det betyder. Jsg har alltid ammat efter när bebos önskat, utöver det pumpat fryst in överskott, till kan va bra att ha förrådet. Med twinns samma. Men de ammade jag varannan timme i 4mån. Så ville de ha det.
Har ni det mysigt nu?
Ego: här har barnen blivit förkylda efter tuffa flygresor. Start med 2dag hög feber nu snoriga, hoppas natten blir lugnare. God natt alla!!
Oj här har det hänt mycket.... Vilken pärs TOM välkommen hem Redan härligt att se sin inneboende :) Dremz! En fåfäng fråga,var hittar man snygga/schysta gravidkläder?!
Önskar alla mera plus och ett härligt nytt graviditetsår och ser fram mot fler som vill dela tankar funderingar och vad som helst i vårt forum . Kram till er!
Grattis Tyckommig så skönt och du låter som du är på väg till återhämtning ! Hoppas ni haft en god helg tillsammans .
Dream redan RUL!!! Grattis så fort det gått. Hur mpr du?
NU äntligen mår jag bra efter all otur sakta men säkert ska man hitta tillbaka till sitt forna jag man får låta lite damm i hörnen vara leva för stunden passa på att njuta sänka sina krav har jag fått göra ända sedan twinsen föddes bara göra det som man tycker ger en något om möjligheterna finns tiden går så snabbt!
Hej på er! Var ett tag sedan jag var inne här. Legat inlagd har proppar i lungor mm mm.... Skulle behöva rådgöra med er ang bra bättre bäst gravid försäkring. Känner att det är viktigt att ha men har noll koll!
Trevlig fortsatt helg på er. Kram