• Redan47

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

Grattis nugällerdet! Och varmt välkommen! Det är en spänd början från plus till en bra bit in i grav. Tror vi är överens om att alla försök fram till plus gör oss försiktiga att våga lita på framgången .... Men kosta på dig att njuta av det som är här o nu! Målet att plussa o se hjärta det är nått - de svåraste!
    Vi finns här och hejar på!!! Kul o spännande att följa din resa oxå.
    PS ingen grav är den andra lik tror jag. Symptom säger inte så mkt. Vill du veta mer är det bara UL nu som säger något , snart börjar hcg plana ut oxå ändå. Vad har dina problem varit tidigare ?

• Redan47

Frazze jag skulle absolut ta hcg blodprov så du ser stegringstakt ! Flera minst två varannan dag. Sedan vul runt 7+0 då hjärta ska kunna synas.

• Redan47

Super, nu så häller det . Visst är det så, lätt att vara efterklok... Det har vi nig alla varit i svängen. Vi har ju mer kunskap idag! Lätt då.
    Kortison, det kan du knapra dina 10mg längre om du vill. Smakar illa... Det r inga sugisar:) . Sväljes hela med lite god jos;))
    Får du inte kub ?

• Redan47

Kortison tas med fördel på morgonen. Det är ett morgon hormon.

Välkommen azurea!

Tyckommig , går kontinuerligt nu på massage. Fått loss det värsta. Idag är en dag då jag inser att inget annat än att trösta gosa o mata hinns med. Behöver pumpa oxå...! Hann fixa tvätten imorse!

• Redan47
    Frazze skrev 2016-01-10 14:06:02 följande:

Någon här som vet om det är ok att kombinera Mic progesteron typ att ta vaginalt morgon och "middag" och sen ta utrogest oralt på kvällen? Hämtar Mic idag, och tänkte att man sover så gott på utrogesten så att jag kunde kombinera liksom. Eller ska man undvika det? Svar ASAP PLEASE!

Helt okey!
  • Redan47

Swede varm kram och tack för fina nyheter! Grattis till varje steg! Tänker på dog var dag.

Frl röd: heja heja! Du är klar vilken resa du oxå gjort!

Frazze: det ordnar sig! Hur det än går, så har du fått klarhet att du verkligen kan bli gravid! Nu håller vi tummar o tår till vul. Spännande . Förstår du går på nålar. Brev skickat .

Jag: skrivande stund i en säng på dagkirurgin. Hysto avklarat - det var rester av moderkaka som blivit kvar . Så nu ska jag väl läka och bli blödningsfti någon gång!!! Dom vanligt ett långt uppvaknande. 30 min ingrepp, 3h att vakna till liv. Men känner mig ändå bättre än tidigare narkoser. Pratade med narkos innan och läkare. Så det var skönt o kändes tryggt. Pumpat ut mer än 250ml kontaminerad mjölk.

• Redan47

Frk röd!!! Grattis!!!! Ser fram att höra din berättelse hur det blev till slut efter dina funderingar. Jätte kram!

• Redan47

Hej på er alla! Hur framskrider era graviditete????

Rek boken: växa och upptäcka världen.

Mina raringar växer då det knakar! Mår mkt bättre oxp redan efter hyston. Tröttheten hanterbar. De tar 3-4 h matpaus nu iallfall en gång på förnatten. Känner mig välsignad. Tänker tillbaka på resan och undrar hur orkade vi.... Glada att vi gjorde det!

Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus