• Redan47

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

Härligt art höra av dig Bullen! Ja det där med tid, långsam o fort i olika skeden. Så glad att höra av dig och din fina energi! Varm kram

• Redan47

Frazze: ta alvedon 1mg, lägg dig ner vila och sov. Din stress far du illa av. Det är frustrerande att inte kunna påverka skeendet. Så det finns inget annat än att bara vänta. Våga tro på det liv du har inom dig, och ge det kärlek ocj klappa din mage! Kram

• Redan47

Frazze: hemsk utgång på en fin start. Beklagar och du är välkommen när helst med frågor reflektion funderingar. Kram

KCB: äntligen här! Välkommen!

Barajag! Men det var väl en skön känsla att bli tagen som du är utan fördomar! Ja, och när blir det UL????

SL : puss ich snus på bebis! Har ni landat nya boet nu?

Millaq, den där harmoniska känslan är ju så härlig att landa i.

Jag uppskattar så allas inlägg o bidrag hit! Och ni som läser fortsätt med det, och välkomna när ni känner er mogna!

• Redan47

Weeme, vilken tråkig upplevelse ändå. Mina är jättenoga med att jag kan andas går t o m ligga på sidan om så behövs.
    Men värden efter dagens mätning kan du be bm nästa gång skriva ut, hon har de oxå i journalen.
    Jätte skönt ni mår bra!

• Redan47

HRE; usch vad snabbt det kan ändras. Vilken storlek har hon nu? Hur mår du med Bt o så?
    Kan förstå det känns ängsligt att va allena en sån här situation. Önskar bodde närmare! Och mitt i allting ändå bra att de tar barnens hälsa på allvar!
    Kram jätte varm ! Tänker på dig och ser fram att höra av dig. Vill du prata eller så om vad som helst, när som helst kontakta mig vid fb mess!

• Redan47

HRE vad gott att höra du kan ha systrar/syster med dig! Verkligen en slump eller ödet, samma dag!!! Kram på dig och snart är du mamma!

• Redan47

HRE;du är på rätt plats just nu! Bo på sjukhus är värdelöst ...( Min motivation & mantra till att ta det super soft just nu när sammandrag blir sllt tätare och kraftiga och små bebisar ännu.)

Nu kan de kolla er och göra det som behövs när du är på plats. Hemma, ja då ska du pendla o kontrolleras och tider bokas ....

• Redan47
    HRE skrev 2015-10-15 11:34:41 följande:

Imorgon blir det! Tänk att man blir morsa, känns heltokigt!

Ja det känns overkligt faktiskt, att du är i mål sätter ljus på att jag oxå snart är i mål på denna resa! Så fantastiskt! Vi skålar alla med cyber champagne för dig!
  • Redan47

Haha , tack HRE för resumé! Start sprutan den var verkligen minnesvärd,fick mig skratta o minnas. Den var min entré till sprut världen under dessa år. Jösses, den blev jag yrslig av efteråt. Vad vi gått igenom.
    Imorgon belöning sweetheart ! Skål!!!!

• Redan47

Det är nedregleringsmedicin! Rätt i magfläsket. Men jag tog hjälp av Emla när jag såg kalibern.

HRE : jo du, kan ju bli när som egentligen. Jag trott första veckan i nov.

Idag blev jag skärrad efter ramlat illa och stukat foten då rejält, men ryggen gör ondast nu. Foten hjälps säkert av min alvedon o kortison behandling. Högläge liggande hela dagen. Men, Då låg jag på golvet och bara kände efter hur det var med bebisar och hela dagen fokus på sammandragningarnas kvalité och skillnad på dessa o barnens rörelser. Och att jag inte läcker vatten. Lyckades att parera magen att den kom på sidan vid nedslaget.
    Känner ju hur jävla skört det är. Kroppen med en ryggsäck på magen balans 0. Snart lycklig du ramlade väl oxå mot slutet ?
    Vi tyckte ju de fyra första veckorna gick sååå långsamt, sen gick 4veckor fort och nu hinner jag inte med.
    Men som HRE du säger, min BM oxå fascinerad av hur bra Jag mår. Mentalt. Klart foglossning och begränsade rörligheten påverkar mig, men min psykiska hälsa och bt o protein fortf u.a. Vi var överens att den där noteringen om ålder som risk beror nog mer på psyk inställning än fysiska siffran.

HRE återigen SKÅL!

Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus