• Frazze

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

HRE skrev 2015-10-15 19:01:08 följande:

Redan: Så du fick också denna fantastiska spruta! Jag fattar än idag inte att jag satte den. Men är man tvungen så;.)

Det är väldigt nära för dig också nu....

WTF???? Vad är det för spruta eller????? NEVER EVER!

Största lyckoönskningen för imorgon! Får man se foto på bebisarna sen? Förstår om du inte vill, men är nyfiken
  • Frazze
    Redan47 skrev 2015-10-16 17:36:47 följande:

Tog en tur till akuten m min fot idag. Den var inte bruten, puh. Men nog så påverkad. Nu vet jag att jag kan belasta den successivt. Ringde bm imorse fick rådet att kolla upp foten. Tyckte det var svårt att känna bebisar bara ettan, men så började hela magen röra sig... Inga blödningar eller vatten. Lite nojigt kändes det. 20kg övervikt och ingen balans och inte ta emot sig....va ensam hemma. Usch det va otäckt. Idag är hela kroppenmörbultad.

Så ta det lugnt ni oxå när magen förändrar lodläget!

Oh undrar hur hRE mår.

Gud vad skönt att du och bebbarna mår bra! Otäckt att ramla sådär! Ta det nu lugnt och var försiktig!

Är oxå nyfiken på hur det gått för HRE? Hon sitter förmodligen klistrad vid sina små älskade hjärtan och tittar!
  • Frazze

Dum fråga i denna tråden kanske, men är det någon som råkar ha en ovitrelle spruta som jag kan få köpa? Tänkte köra letrozol nästa cykel och då hade en ovitrelle suttit fint! Eller om ni vet någon annan som kan ha det så är jag intresserad.

• Frazze
    HRE skrev 2015-10-17 21:23:55 följande:

Allt bra här????. Sara och Emil kom igår och mår fint. Andas själva men behöver klart hjälp med värme och sondmatas. Och är jättefina! Vägde 1484 och 2000 gram. Själv har jag mått sådär. Trycket steg, fick huvudvärk, frossa och njurpåvetkan. Så jag gör samma som bebisarna: sover, äter och går på toaletten!

Åååh vad underbart att läsa att allt gått bra och att dina små mår bra! Vad fina namn du valt <3 Jag hoppas att du själv mår bättre snart! Man får tänka att det var värt det för nu har du dina fina små hjärtan! GRATTIS! Kram
  • Frazze
    Redan47 skrev 2015-10-18 11:58:17 följande:

Härligt stt det gått bra HRE! Grattis äntligen i hamn efter lång resa. Vila ut!

Ego; igår kl1730 vattenavgång, klar o fin, ambulans trp till förlossning. Efter en natt nu med värkar o högre blodtryck är det bestämt att ta ut dem idag. Dag hit el dit spelar ingem roll menar läkarna här, men nu dagtid full bemanning inte inatt..., så efter kl 14 när Jag ses som fastande igen blir det snitt'. Vi väntas på nu,

Herregud vilka snabba förändringar! Vi hörs kram på er alla.

Oh Shit! Wow här ploppar det ut bebisar på löpande band! Underbart! Hoppas att allt går superduperbra för dig och dina små hjärtan! Stort Lycka till! Kram
  • Frazze
    Redan47 skrev 2015-10-22 10:41:07 följande:

Nu trött igen. Skrivit till er igår men det kom tydligen inte upp..... Typiskt.

Skriver senare. Lever o barnen mår mkt bra.

Härligt att läsa! Grattis till mammastatus!
  • Frazze
    Redan47 skrev 2015-10-23 21:03:41 följande:

Rosen så fint du har modet att dela din framgång. Vet hur skrämmande det vara för dig att våga tro att detta är sant. Men, detcär det!!!!

Javisst bebis data:

De föddes 34+1, söndags.

Tv1: 45cm, 2120g, huvud 33cm, kl 19.48

Tv2: 45cm, 1930g, huvud 33cm, kl 19.50

Jätte fina vikter!

Åh vad underbart med två små!!!! Kan bara föreställa mig hur stor vår lilla hade blivit då om hon fått leva kvar i magen till fullgånget. Hon var 34cm redan v 24 och vägde 625g. Hon var en rätt så stor tjej då kanske? Njut nu allt du kan av dina små älsklingar! Hoppas på min tur nästa gång.

Lana 68. Då är vi i samma sits då! Blev gravid men fick mf i v7+3. Hur långt hade du kommit? Beklagar verkligen förlusten! Jag vet hur det känns
  • Frazze
    Rosen 76 skrev 2015-10-24 11:17:16 följande:

En fråga till er alla:

Är det någon som känt krampliknande (typ maginfluensa känsla) i magen med diarré?

Har det lite till och från just nu...

Kan det vara medicinerna?

Jag tror att Weeme hade problem med magen i början. Jag tror nog att det kan vara medicinerna dom bråkar. Det är ju inga alvedon precis
  • Frazze
    Kcb skrev 2015-10-24 15:55:50 följande:

Jag måste bara fråga er som har kommit lite längre i era graviditeter... Jag är på dag 12+2 idag och har blivit toknojjig. Vaknade i morse och kände mig "normal". Känner mig inte ett dugg gravid (okej, lite ömma tuttar, men det är det enda...). Inget illamående och känner mig "smalare" än vad jag har gjort på många veckor. Vi var på ul för 2 veckor sen och allt såg bra ut, och ska på nytt på tisdag som tur är...

Har någon av er upplevt något liknande? Eller känner någon som det varit så för och som det har gått bra för? Om någon varit med om liknande vid den här tiden och det inte gått bra så är jag tacksam om ni inte skriver det som svar just nu... Är nojjig som det är! Jag orkar inte med fler bakslag. 3 MA får vara nog! Behöver något som får mig att sluta nojja...

Där igen så kan jag referera till Weeme! Hon vaknade upp och kände inget alls! Så var inte orolig, det kan vara så antar jag!
  • Frazze
    HRE skrev 2015-10-26 11:04:24 följande:

Så här mysigt har vi det!

Men ååååå vilka små pluttar! Så underbart söta <3 Grattis till er!
Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus