MillaQ2 skrev 2016-02-09 16:28:56 följande:
Hej alla, har inte varit inne här på länge, vad mycket som händer, spännande! Måste berätta att det hänt något så märkligt. Efter flera års försök på olika sätt som till slut genom ÄD blev vår underbara son som nu är drygt 6 månader, hände det.. Vi har knappt haft tillfälle och ork till något mys, några enstaka gånger bara. Har inte haft några planer på fler barn, bara så lyckliga över vår lilla sötnos. Fyller 45 i år. Började må illa för några dagar sedan och har nu fått konstaterat att det är en liten därinne med pickande hjärta. Hur galet? Ville bara berätta för det kanske kan vara hoppingivande att höra :) (har i och för sig bara gått två tredjedelar av den riskabla tiden men ändå) Funderar förstås en del på risker pga min ålder och att jag gjorde snitt för bara ett drygt halvår sedan. Och så ska man ju orka. Men samtidigt tänker man att varför blev det till om det inte är meningen? Livet är underligt... Många kramar till er!
Grattis! Visst har livet sina små vägar. Jag har oxå försökt med ivf och med äd och blivit gravid på båda, men tyvärr inget barn! Nu har vi oxå blivit gravida den naturliga vägen och jag är i v10 9+3 idag. Som du skriver så kan många saker gå fel än! I know! En döfödd i v24 och ett mf. Men 3dje gången gillt måste det väl ändå vara? Jag är "bara" 38 så jag har väl kanske ett ägg kvar då som är ok! Vilken vecka är du i?