Frazze skrev 2017-03-19 09:49:23 följande:
Nä innan förra graviditeten så var jag hos Sverker Hubbinette på Hormonelle i Stockholm och han skrev en hel lista med vitaminer och sånt som jag skulle ta. Så jag skickade efter dessa grejer för att förbereda kroppen inför de försök som komma skulle nu framöver. Man gör ju vad som helst för att "förbättra" slemhinna och äggkvalite. (även om det inte går så vill man ju tro att det går ändå)
Sen kom ju inte min mens när den skulle så jag tänkte att nu exprimenterar vi och ser till så att mensen verkligen kommer nästa gång. Så på dag 3 av mensen som inte hade kommit så tog jag min första letrozol. Grejen var ju sen att mensen kom men 5 dagar försent!!!! Oj! Vad gör man?
Jo jag tog östrogenplåster och progynon och ca 400mg med E-vitamin för att försöka hinna bygga upp en slemhinna till runt äl. Sen körde jag bara progynon till äl och fortsatte ha östrogenplåster på mig tills igår. E-vitamin tar jag ändå, kanske får ta det lugnt med det i fortsättningen.
Inget annat än så har jag tagit! Massa C-vitamin, Q10, adrenal respons på morgonen och 5-htp på kvällen. Stark dos av D-vitamin, omega 3 Magnesium etc!
Jag kan inte fatta att det är sant!? Nu ska man behöva vara konstant orolig igen! Först måste jag ju kolla så att det sitter rätt i livmodern och inte utanför. Sen får vi se hur allt går

Hej!
Grattis till din graviditet:)
Ursäkta att jag klampar in i tråden! Läser er tråd ibland. Men är nyfiken på när du börjat ta progynon iom att du gjorde hemmaförsök och lyckades, tas det från mensens början till äl eller ? Sorry nu ser jag du tog till äl...mycket info på en gång:), men hur mycket tog du per dag ? Har nämligen det hemma. Och hur mycket d vitamin plus omega tog du per dag?
Vill ju också testa och det verkar ju va ett vinnande koncept!