• Redan47

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

Slarvigt av mig: varmt välkommen oxå till trex!!!!!! Äntligen!

• Redan47

Pink; jag tycker du ska ägna dig bara åt att käka praliner och koppla av nu! Vet det kn va knivigt. Men oro leder ingen vart ! Det räcker mer än väl att ta progestoron till v16. Där slutade jag. Sluta läs nu!!! Du kan inte påverka grav mer nu. Bonda med bebis nu, hen behöver dig!

• Redan47
    weeme skrev 2016-02-12 19:42:36 följande:

Om ingen köpt bärsjalen Redan gör jag det gärna. Har inte hittat begagnad trikå och vill ha en innan hon är för stor, hmm... Ska läsa ikapp men har en gnällis nu. Hej på er alla!

Du står 1 kö. Avvaktar till söndag om röd hör av sig.
  • Redan47
    Redan47 skrev 2016-02-12 21:10:51 följande:
    Du står 1 kö. Avvaktar till söndag om röd hör av sig.
    Den är din! Inboxa
  • Redan47
    trex2013 skrev 2016-02-17 16:34:40 följande:
    ang KUB visst är det så att du tar blodprovet tidigare än resterande undersökningen?
    Inte nödvändigtvis. Om fått göra det vid inskrivning så blir resultat klart vid kub tillfället. Om inte får man vänta någon dag!

Kom ihåg att tryck och påminn bm vid Mvc att de ska ta tsh, t4, trombos prover mm mm!
  • Redan47
    Micro skrev 2016-02-19 13:10:20 följande:

Någon som har estofem över? Jag köper gärna.

Östrogen ? Tror ja. Kollar imorgon
  • Redan47

Jg blir sååå glad att alltfler ansluter till tråden! Grattis till er pluss resa och fantastiskt att få äran att följa!
    Jag har en underbar liten bebis i famn och den andre brevid sovande! De tar nu ett natt pass så jg ska ta och sova nu. Ger 2-2.5 h sömn det! Kram vi hörs!

• Redan47

Inatt är det jobbigt. Ammar varje timme... Osynkade barn. Vill testa om de blir bättre i eksem utan ersättning. Har annars börjat med att ge extra inför natten dvs jag toppar amningen. Och ett mål på morgontimmar.
    De vaknar oxå för vi har så torr luft svårt att andas.
    Luftfuktare och tre stora baljor m vatten, sprayat näsor och halvsittande sovande hos mig. Nu är jag trött o ledsen.

• Redan47

Hej alla! Samma här, behöver läsa ikapp. Nu vila en stund innan barn hemma igen för matning igen! Kram för ute. Kcb oroligt för dig. Det känns ändå som bebis är på rätt sida om säkerhetsveckorna. Knip nu!

• Redan47
    Lana68 skrev 2016-02-28 21:44:59 följande:
    Redan när började du äta e vitamin för att bygga slemhinnan och hur länge åt du? Förstår du har fullt upp med tvillingar men vilken lycka :)
    Det käkade jag hela tiden, så från start får väl svaret bli. 400mg.
Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus