Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Slarvigt av mig: varmt välkommen oxå till trex!!!!!! Äntligen!
Slarvigt av mig: varmt välkommen oxå till trex!!!!!! Äntligen!
Pink; jag tycker du ska ägna dig bara åt att käka praliner och koppla av nu! Vet det kn va knivigt. Men oro leder ingen vart ! Det räcker mer än väl att ta progestoron till v16. Där slutade jag. Sluta läs nu!!! Du kan inte påverka grav mer nu. Bonda med bebis nu, hen behöver dig!
Om ingen köpt bärsjalen Redan gör jag det gärna. Har inte hittat begagnad trikå och vill ha en innan hon är för stor, hmm... Ska läsa ikapp men har en gnällis nu. Hej på er alla!
Någon som har estofem över? Jag köper gärna.
Jg blir sååå glad att alltfler ansluter till tråden! Grattis till er pluss resa och fantastiskt att få äran att följa!
Jag har en underbar liten bebis i famn och den andre brevid sovande! De tar nu ett natt pass så jg ska ta och sova nu. Ger 2-2.5 h sömn det! Kram vi hörs!
Inatt är det jobbigt. Ammar varje timme... Osynkade barn. Vill testa om de blir bättre i eksem utan ersättning. Har annars börjat med att ge extra inför natten dvs jag toppar amningen. Och ett mål på morgontimmar.
De vaknar oxå för vi har så torr luft svårt att andas.
Luftfuktare och tre stora baljor m vatten, sprayat näsor och halvsittande sovande hos mig. Nu är jag trött o ledsen.
Hej alla! Samma här, behöver läsa ikapp. Nu vila en stund innan barn hemma igen för matning igen! Kram för ute. Kcb oroligt för dig. Det känns ändå som bebis är på rätt sida om säkerhetsveckorna. Knip nu!