• Redan47

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

weeme skrev 2015-12-06 10:31:35 följande:

Vi mår bra!!

Underbart! Grattis
  • Redan47

Pink: 1) ang din uvi: har du konstaterad uvi just nu ? Isåfall skulle Jah omg kontakta Mvc alt VC för provtagning odla o ev behandling. Uvi ska man inte gå med!

Som du fått svar; VUL v7+. Ivf kliniken vet säkert villen räkning du är på. Familjeliv o andra räknare finns googla, där du lägger im äggplock som ägglossnings datum. Vilket är dagen minus embryots antal dagar/ålder .

Om du kommer till Mvc först så skriva du in, diskuterar dina frågor och de skickar dig vidare om det behövs.

Spottings är mer ön vanligt och inget du kan höra så mkt åt annat än vila, minska trombyl möjligtvis. Men bara om färskt blod. Slemhinnan är skör. Behöver inte vara ett missfall. Även om det är lätt stt spinna igång på det.

Östrogen V8 min ordination. Trappade ner. Det går över till moderkaka - mindre bra. Det är progestoron som är den viktiga o som håller graviditet vid detta laget. Om fu är osäker på den, ta prover då får du ju svart på vitt .

Ang Mvc dkåne ingen aning!

• Redan47
    weeme skrev 2015-12-06 22:20:55 följande:

FL funkar dåligt har försökt skriva flera dagar. Tösen kom ur med ett skrik, skönt, 49 cm, 3008gram.

Skönt att höra! Du får berätta mer när fl funkar bättre. Tips: skriv i tex anteckningar sedan kopierar du in i fl. Då försvinner iallafall inte inlägget . Så tröttsamt . Kram blir glad att höra din positiva ton!
  • Redan47

Weeme; så glad att se dina inlägg med glädje o lycka ! Redan hemma, fantastiskt positivt! Varmaste kram,

Jz o swede : en dag em undersökn i taget. Varje är stolpar att haka av! Ni är under ordentlig koll och det känns tryggt stt höra.

Röd. Du har ju praktiskt taget nedräkning oxå nu! Oj va det går fort.

Rosen: varmaste grattis alls milstolpe är seger!

Kvb; noja har vi, tror det blir så pga våra längre resor till grav. Tillit har fått törnar.
    Tror lösningen är för välmående stt tillåta ängslas men ocå släppa taget den då o då och känna hur det känns stt go with the flow. Sköta hand om oss på bästa sätt och ta ansvar flr gravid hälsan .

Ego: ammar ammar ammar. Ryggskott från fan själv. Konsekvens av sköta dem själv 24h, bo under camping förhållanden i huset, med min Akilles häl immunattack på kroppen vid sömn o mat brist blir effekten hemsk. Så blev det . Så mannen fick va hemma dygnet runt nu o ta barnen o langa dem vid amning. Allt löser sig. Hoppad på förändring nu. Min thai massörska har hjälpt mig till stor skillnad så nu går jag t henne 2ggr:v ..,
    Bebisarna är såååå underbara . Snart är ni där !

• Redan47

Det är lika IVF el ÄD ingen skillnad, det tenderar visst vara så att moderkaka kvslite och att risken för havandesk förgiftning då oxå minskar...typ. Svaret jag fick handlar om hjärta kärl.

Frk röd inget sögs om ÄD

• Redan47

Swede, så tacksam att du har styrkan o modet att dela det som hänt er. Jag grät o gråter inombords, jag tycker inte om begreppet rättvisa orättvist men ja, jag tycker det känns så ur jävligt att en kvinna som du som kämpat så länge och lyckats ska utsättas för er historia. Jag fick två, friska trots oddsen och som redan har barn - känner mig nästan skamsen som har så mycket. Hade jag modet o styrkan skulle du Swede få en av mina tjejer, så känns det. Känner mig igår o fortf mycket ledsen. Vill jämna ut och vill liksom alla ska få.... Men, jag är Så tacksam du har livet i behåll.

Gosa med liten så mycket som bara går, massor med kärlek o mamma värme läker!
    Tack Weeme för ditt fina inlägg, den typen sv hopp vi behöver och få del av andras verklighet som vi kan känna igen oss i och söka tröst. Tack.
    Har inget att dela just nu- vilar i era berättelser har det jobbigt privat just nu.

• Redan47

Frk röd, dina känslor är urtypiska för en gravid kvinna i slutskedet. Boa in dig. Va med dig själv i lugn o ro. Sov o vila mkt. Umgås och smek ditt barn, bara var.
    Det kommer gå utmärkt! Inga andra tankar är nödvändiga! Varm kram!

• Redan47

Ursäkta jz!!!! Jätte grattis till ditt efterlängtade barn ! Och redan hemma- bådar gott. Ta hand om er och va i lugn o ro. Njut av bebis bubblan.

Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus