Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Milla2016, precis, håll ut till VUL och småblödnindar kan Xå vara att slemhinnor är sköra generellt.
Tyckommig , sömnbrist hur hanterar du den i vardagen?när sover du? Det är den jag ogillar så mkt m bebis tiden, men var ju betydligt bättre på att sova när bebis sov nummer 2. Alla är ju utflugna här, så jag har inga skoltider mat mm som behöver passas, som du har.
Jag: Sover mkt nu, svårt att hålla mig vaken helt enkelt. Packat en väska för snabbt intag på sjukhus. Sedan får den kompletteras efter behov. Fick mig ju en tankeställare nör jag så akut blev inlagd och andras berättelse. Idag är jag jätte glad att jag köpt vagn o kläder o nödvändigaste. Nu orkar jag knappt tänka. Så den ångesten -till er alla - skit i den och förbered er i god tid, ni blir bara tröttare, och skulle det gå åt helvete..., så går det att sälja vidare eller ge bort var mitt motto! Skön känsla att slappna av mer och liksom tillåta mig att njuta ich erkänna mig gravid. Vi har strävat så länge efter detta, njut av resan oxå! Kom ihåg att fira speciellt 30+0!
Kram till oss alla!