• Redan47

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

Härligt att höra maijo! Kämpigt med förkylningen. Ta det lugnt nu och börja njut av graviditet m el utan symtom. Jag känner att jag intehann med att njuta tillräckligt.

• Redan47

Hej Karolina har undrat hur du haft det! Trodde du fått. Säger precis som azurea. Lika bra de sätter igång innan preclampsin gör det på allvar. Så bebis kan må bra hela tiden. Skönt din graviditet verkar förlöpt fint o lugnt?!

• Redan47
    Frazze skrev 2016-01-22 08:37:39 följande:

Sitter hos gyn och väntar på att få komma in! Har såna gravidsymptom men är ändå dönervös.

Då sitter jag i väntrummet oxå. Väntar på hur det gick!
  • Redan47

Men Gud va roligt frazze! Vilken känsla !!! Fortsätt nu med kortisonet några veckor till! Och utrogest!

• Redan47
    Frazze skrev 2016-01-22 21:33:44 följande:
    Jag fyller 38 nästa vecka!
    Bara barnet!!!
  • Redan47
    Snart lycklig skrev 2016-01-24 16:58:38 följande:

Nu kom jag på hennes alias "bullenochgrisen".

Senast hon skrev mådde de prima. Men på g att sluta amma tror jag...
  • Redan47

Weeme härlig beskrivning ! Just nu inne i en period med mindre pumpning ... De käkar varannan timme nu, men... Tackar för att de infört 3-4h paus första natt passet! Gör sån skillnad att få lite mer sömn. Annars är det för härligt med dessa skatter. 3mån nu. Vikterna uppe i @"normala " som om de fötts BF. Så nu känns de stora!
    Ni gravid.... Njut njut njut av framgångens sötma. Det är det jag vill dela att jag inte hann med ordentligt. Tar igen det nu. Jag gosar mest hela dagarna. Vet ju hur fort tiden rinner iväg. Spädbarns tiden är ändå den lättaste. Med tvillingar el enlingar spelar ingen roll min upplevelse. Kram

Berätta gärna hur ni mår o har det i tråden! Vecka? UL? Mm mm.

• Redan47

Grattis o kram till dig!

JZ: oh två veckor har passerat och Mår så stor skillnad bättre i underlivet sedan okt!!!! Inga blödningar ingen smärta! Så den biten moderkaka störde mig så. Knasigt. Har ju känt samma onda hela tiden...från dag1. Men då var ju allt kopplat till KS bla bla mm mm. Ja du vet.
    Hur mår ni? Är ni utskrivna fr neo hemvård? Har du kommit till rätta lilla mamma där!

Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus