Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Stort grattis till sunlight!
Stort grattis till sunlight!
Tyckommig, förstår om det är mycket känslor den sista grav för dig. Jag kände ett sting av sorg jag oxå när beslutet är fattat att dessa skatter är de sista i min barnaskara. Men så härligt det är att kunna amma dessa fortfarande. Könner mig så tacksam och stolt! Klart du ska njuta maximalt m denne eftersom inga yttre hormoner kommer störa!
Känns det ängsligt att hen är större än väntat och fostervattenmängden?
Jag är bara; i all din smärta så kanske du ändå kan känna tacksamhet. Du har många insättningar bakom dig och denna skatt äntligen din snart! KS eller ej, huvudsaken är er hälsa!
Hur är det , finns det fler blivande föräldrar i tråden, ni måste vara fler som plussat nu!
Lycka till alla läsare!
Pink, mitt tips, efter egen erfarenhet med tvillingarna; jag tycker du ska fråga på BVC att få prova Mjölkfri ersättning. Och fortsätt Mjölkfri, äggfri kost när du ammar. Det finns tex althera vilket de erbjuder i flrsta hand. Den innehåller dock vassle, men sönderslaget. Funkar för många.
Ovadsett du ammar el ger flaska så kan det vara värt att analysera om barnet just nu har någon känslighet. Mjölkprotein allergi är mycket vanligare än vad vi tror. Men kunskapen runt om i landet tyvärr olika.
Lycka till.
När har du BF jag är bara jag? Snart dags ändå om jg tolkar inläggen!
jag har två pkt utrogestan 200mg hemma, någon som är intresserad? svara senast lördag.
Vi drar till Thailand på måndag. Planerat till mars2017!
Jag vill gärna ha. Jag inboxar
Jag vill gärna ha. Jag inboxar
Hejsan woo! Grattis o välkommen !!! Jag behövde Fragmin graviditet ut. Kortison v16....utrogest v16 (bara för att) fast min förlossningsläkare var införstådd oxå.
Jag vill generellt upplysa en ny regel i tråden. Etikett o vett: Vid önskemål om hjälp med mediciner så ska det kunna förutsättas att dessa ersätts. Vill någon donera så upplys tydligt eller gör upp på PM.
Utrogest tex är mkt dyr och innefattas inte på högkostnadsskydd, den kan förutsättas att den kostar.
Hej på er. Är det möjligen någon som Utrogestan över att sälja till mig?! Inser att jag köpte för få askar... har dock Crinone flera uttag men gillar inte dom.
Trevlig helg
Woo det är en lång utdragen väntan till första ul ichvsedan till kub... Jsg känner igen mig i hur svårt det var att tro det lyckats. Jsg gick och tog hcg blodprover flera innan vul. Plus en gullig Gyn som lät mig komma en gång innan kub oxå. Visserligen missade hon ett foster , men två var det på kub, och två blev det! Håller tummar för dig!
Frazze bebis äter så mycket han behöver! Frisk krabat. Amma på, pumpa på! Däremellan bär han mycket, han är fortfarande i fjärde trimestern. Mys mys!