BIM maj 2015
Åh jag har precis som du!!! Känslan av att ha uvi och har troligtvis fått svamp med. Motvärn i magen men mest ut i ryggen..
Åh jag har precis som du!!! Känslan av att ha uvi och har troligtvis fått svamp med. Motvärn i magen men mest ut i ryggen..
Sen är jag trött också, vilket jag INTE brukar vara :p
Smygtestade idag (ej morgon urin). Tyvärr neg bim-8. :(
Kul att ni nämner uvi.. Skrev om det häromdagen ju, var hos läkaren och var tvärsäker att jag hade det, men inte. Men känslan är fortfarande kvar. Lustigt! :)
Ja nått sånt måste det vara! :) inte ens jag är så dum att inbilla fram en uvi :p för det är inte kul!
Har dock haft svamp 2 gånger tidigare. Men jag höll på att tappa hakan när jag läste detta så jag var tvungen att kommentera, haha. Nu senare har jag inte känt av något. Mest UVI känningar på morgonen. Alltså hur liksom? Hmm. Konstiga tjejkroppen. Känner mig dock inte gravid. Börjar dock känna mig sjuk tror jag?
Nåväl. Till helgen hoppas jag att mensen kommer. Då brukar svampen försvinna för mig. Eller lindrad iaf. Självklart hoppas jag att inte mensen kommer. Men jag beställer nog test imorgon kväll. Så kommer de först på måndag. Och så får man se helt enkelt ;)
Hur konstigt som helst! Jag känner mig konstant bubblig i magen. Min mage lever om mer än förut. "Knackar" som till i den, hmm .... Gasig, mycket vätska i kroppen. Har jag legat i soffan så ser jag ut som en soffa.
Någon med liknande konstiga?