BIM maj 2015
Jag hoppar in här. Jag har BIM i mitten på maj, ca 10-11/5. Första försöket för oss så får se om det blir något. Har just nu ÄL. :)
Jag hoppar in här. Jag har BIM i mitten på maj, ca 10-11/5. Första försöket för oss så får se om det blir något. Har just nu ÄL. :)
Alltså, vilken förbannad otur. Har i skrivande stund ÄL (hoppas jag då jag inte kör med test). Bebisverkstaden är i full gång. Skulle köra till jobbet nu på morgonen. Men tror ni inte jag drar på mig en UVI from hell!
Jag har i och för sig alltid haft väldiga problem med UVI, men inte haft det på flera år. Är det inte typiskt att man ska få det när man självklart har ÄL? :( första försöket här dock.. Men ändå!
Inbillning?
Detta är vårt första försök att skaffa barn. Jag är ju säkert mycket mer medveten om olika sorters "krämpor" bara för att.
Min ägglossnings startade i onsdags (tror jag) och idag när svärföräldrarna var här fick jag någon skitäcklig smak i munnen som jag aldrig känt innan. Har ju hört om kvinnor som känt någon äcklig smak i munnen, men så här tidigt bordet det vara inbillning?!
Hoppar in här! Tanken var att vi skulle börja med en trea i juli men gifte oss i lördags och på natten så blev vi visst lite sugna på att tjuvstarta haha. Är ganska oregelbunden men brukar känna av min ägglossning, dock inte så mycket denna månad men enligt appen var den igår. Bim blir runt den 10: e maj
Frågetecknen ska vara en smiley! :)
My gosh, jag verkar ha PMS. :-/ Känner mig irriterad. Eller så är folk runt omkring mig irriterade och jag reagerar genom att vara likadan.
Jobbigt likväl.
Hemma från läkaren och det var ingen uvi. Han sa att det kunde vara att jag kände av grav tidigt och skulle testa efter helgen (även om bim är på lördag om inte mensen kommer), kan bli falskt negativt även på bim. Annars visste han inte vad det kunde vara.
Ska tilläggas att på urinprovet syntes bara vita blodkroppar och att det inte var en självklarhet att det var UVI och provet skickades vidare för odling.