• Kixpix

BIM maj 2015

Tett90 skrev 2015-05-04 23:06:49 följande:

Är så galet otålig och nervös ! Vill verkligen och kommer bli sådär lite extra besviken som man kan bli ibland om de inte blir ett plus denna gång heller .... Bim 7/5

Har du haft några symtom?
  • Kixpix
    halo83 skrev 2015-05-05 09:23:51 följande:

Idag har jag såå ont i magen ..äl+11 , gissar på att mensen kommer närsomhelst ..får väl bli försök nr 12 då :(

Testet för 3 dagar sen måste vart ett spökstreck då alla efter de varit neg

Det kan ju vara att du testade för tidigt?

Jag testade pod igår, BIM-7. Var säkert bara rena turen att det visade ett så svagt plus.

Innan hade jag ont i magen till och från, väldigt gasig osv.
  • Kixpix
    halo83 skrev 2015-05-05 10:04:25 följande:

Jag har jätteont i magen gasig mer flytningar mår illa extremt trött..men är väl skengravid så de sjunger om de ..

Det behöver väl inte vara så. Jag har varit trött vilket jag inte brukar vara, jag mådde illa i söndags så jag höll på att spy, därför förstod jag att jag var gravid. Men ska ta fler tester i veckan då jag måste bli mer övertygad som sagt :)
  • Kixpix

Jag testade som sagt positivt, väldigt svagt, i måndags.

Kan man ta ett test till idag för att se om det är starkare?

Anledningen är att jag mår så SJUKT illa & när jag ringde barnmorskemottagningen, hade de fullt, så jag tyckte det var bättre att ringa till min läkare på vårdcentralen istället. Receptfria tabletter på Apoteket hjälper inte mig ett dugg!

• Kixpix
    debbie85 skrev 2015-05-06 14:37:10 följande:

Kixpix Ja, varför inte? När har du BIM?

Behöver du nåt annat än Postafen så är det ju Lergigan i första hand som gäller. Då behöver du recept så vårdcentralen är nog en bra idé.

Jag har BIM på söndag. Jag vet ju att lergigan är på recept, därför tror jag det är snabbare ryck på min VC än att gå och vänta ca TVÅ veckor för att få komma till en barnmorska. Över min döda kropp liksom :) jag tänker inte lida för att det är lång väntetid. Men då tar jag ett nytt idag trots att det inte är morgonurin!
  • Kixpix
    Fian88 skrev 2015-05-06 14:39:12 följande:
    Du kan absolut testa idag för att se en stegring. Hcg ökar ju hela tiden men en mätbar ökning brukar komma varannan dag!
    Ja & det blir ju varannan dag när det var i måndags jag tog och det är onsdag idag! Tack :)
  • Kixpix
    debbie85 skrev 2015-05-06 14:48:07 följande:

Kixpix Håller tummarna! smile1.gif

Plusset var idag helt blått! Så det visade mycket mer idag. Så jag får gå till min VC imorgon.
  • Kixpix
    debbie85 skrev 2015-05-06 16:18:23 följande:

Varför får jag inga uppdateringar om händelser i den här tråden? Nån som varit med om det förut som vet hur man kan fixa det? (Har tråden bland mina favoriter.)

Jag får dra mina favoriter neråt och kolla klockslaget! :)
  • Kixpix

Här är ett tydligare plus! NU är både jag och sambon övertygade ;)

• Kixpix
    carolinewendel skrev 2015-05-06 16:25:54 följande:
    Det där ser tillochmed jag, och jag ser ALDRIG något på testen folk lägger ut här och alla säger "syns tydligt" till, haha. jag måste ha dålig syn ;)
    Haha! Jag hade ju mina aningar i måndags, men jag ville bli mer övertygad :)
Svar på tråden BIM maj 2015