BIM maj 2015
Är så galet otålig och nervös ! Vill verkligen och kommer bli sådär lite extra besviken som man kan bli ibland om de inte blir ett plus denna gång heller .... Bim 7/5
Är så galet otålig och nervös ! Vill verkligen och kommer bli sådär lite extra besviken som man kan bli ibland om de inte blir ett plus denna gång heller .... Bim 7/5
Idag har jag såå ont i magen ..äl+11 , gissar på att mensen kommer närsomhelst ..får väl bli försök nr 12 då :(
Testet för 3 dagar sen måste vart ett spökstreck då alla efter de varit neg
Jag har jätteont i magen gasig mer flytningar mår illa extremt trött..men är väl skengravid så de sjunger om de ..
Jag testade som sagt positivt, väldigt svagt, i måndags.
Kan man ta ett test till idag för att se om det är starkare?
Anledningen är att jag mår så SJUKT illa & när jag ringde barnmorskemottagningen, hade de fullt, så jag tyckte det var bättre att ringa till min läkare på vårdcentralen istället. Receptfria tabletter på Apoteket hjälper inte mig ett dugg!
Kixpix Ja, varför inte? När har du BIM?
Behöver du nåt annat än Postafen så är det ju Lergigan i första hand som gäller. Då behöver du recept så vårdcentralen är nog en bra idé.
Kixpix Håller tummarna!
Varför får jag inga uppdateringar om händelser i den här tråden? Nån som varit med om det förut som vet hur man kan fixa det? (Har tråden bland mina favoriter.)
Här är ett tydligare plus! NU är både jag och sambon övertygade ;)