BIM maj 2015
Helt magiskt!! Svävar på moln men samtidigt kan jag inte riktigt tro det. Ska köpa veckoindikator imorgon, lättare att ta in då det står gravid.
Helt magiskt!! Svävar på moln men samtidigt kan jag inte riktigt tro det. Ska köpa veckoindikator imorgon, lättare att ta in då det står gravid.
Har Bim den 29 maj men tog ett grav test igår innan jag la mig som va negativt. Hoppas det var ett för tidigt test bara. Har typ inga känningar i tjejmagen heller. Tror ni det va för tidigt att testa eller borde det visat positivt ifall jag var gravid??
Inte varit så aktiv den här månaden då jag verkligen inte trodde att jag blivit gravid då vi bara hade sex två dagar innan äl. Men jag fick ett plus igår på bim-2 :) bf blir den 2/2
Kunde inte hålla mig testade nu vid 3 på dagen bim-7... Jihooo! Nu hoppas jag att den lilla filuren vill stanna! Bf 11/2 <3 <3
Hej!
Min mens är 11 dagar sen och ingen mens på sikte, har även testat men får negativt varje gång. Jag brukar ha regelbunden mens, har aldrig hänt mig att mensen bara inte ska komma. Kan man plusa senare även om man får negativ nu eller?
Jag hade äl igår så nu väntar kag på BIM som är 20/6 känns sååååååå långt bort....hoppas hoppas hopppas att det sker denna månad :)
Blev det fler plus?! :)
Jag är gravid! Plussade igår men hade bim 4 juni!
Normalt att vara så svullen?!