• Anonym (Vill inte mer)

Jag har förlorat mitt barn och nu vill jag inte leva längre...

Ja, som rubriken lyder, jag vill inte leva längre utan mitt barn.
    Mitt barn har flytta till den andra föräldern och jag är helt förstörd. Jag överväger helt ärligt att ta mitt liv, jag ser ingen annan utväg.
    Men hur gör man? Och hur vågar man?

• Svar på tråden Jag har förlorat mitt barn och nu vill jag inte leva längre...
  • Anonym (still mommy)
    The past is now skrev 2015-04-02 17:08:39 följande:

Du skriver som om ditt barn har dött! :-O Ta tag i ditt liv och umgänget har du ju. Eller är allt indraget? Varför?

känslan är som att barnet har avlidit och det skulle nog de flesta känna vid samma situation. Jag personligen känner samma sorg som om mitt barn skulle vara dött...det finns många anledningar till att människor känner så. 
  • Anonym (ja)
    Anonym (Vill inte mer) skrev 2015-04-01 19:09:50 följande:

Precis allt i mitt liv är bara skit, det enda jag har levt för och som har hindrat mig från att ta mitt liv är mitt barn.

Hade jag inte haft mitt barn så hade jag tagit livet av mig för flera år sedan.

Och nu när jag har förlorat mitt barn så finns det ju inget kvar att leva för.

känner igen det där , en gång överlever man tydligen men inte två. 
  • Orcha

Kom igen. Lite i taget. Du behöver inte vinna kriget idag.

De som tror att att rage och totalt vansinne vinner, har kanske inte varit just där du är.

Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • Anonym (ja)
    Anonym (ja) skrev 2015-04-02 20:55:27 följande:
    känner igen det där , en gång överlever man tydligen men inte två. 
    Hade med barn som flyttade med pappan, då jag inte kunde hantera allt i samma veva blev jag arbetslös och övan på det inga vänner. Snacka om ett mirakel att jag överlevde. 
  • Anonym (ja)
    Anonym (ja) skrev 2015-04-02 21:00:10 följande:
    Hade med barn som flyttade med pappan, då jag inte kunde hantera allt i samma veva blev jag arbetslös och övan på det inga vänner. Snacka om ett mirakel att jag överlevde. 
    flyttade med pappan när familjen bröts upp så att säga...
  • Anonym (ja)
    Anonym (ja) skrev 2015-04-02 21:00:10 följande:
    eller någon familj att vända sig till direkt heller så det va en tuff tid men jag överlevde...(-: så det gör nog du med ts.
  • Tecum
    Anonym (still mommy) skrev 2015-04-02 20:51:25 följande:
    känslan är som att barnet har avlidit och det skulle nog de flesta känna vid samma situation. Jag personligen känner samma sorg som om mitt barn skulle vara dött...det finns många anledningar till att människor känner så. 
    Det är helt sjukt att känna så, eller snarare påstå sig känna så, och ett rent hån mot de vars barn har dött på riktigt! Ni kan ju ha kontakt på mail och telefon och en vacker dag kommer i att träffas igen. Så sluta leka dramaqueen och ta tag i ditt liv så kommer det barn att vilja träffa dig igen.
  • Anonym (ja)

Det är väl inte hemskt att den bor hos pappan eller?? tills du ordnat upp allt vad det än beror på? Men man behöver inte jämföra med ett dött barn.lika sjukt.

• Anonym (still mommy)
    Tecum skrev 2015-04-02 21:05:53 följande:
    Det är helt sjukt att känna så, eller snarare påstå sig känna så, och ett rent hån mot de vars barn har dött på riktigt! Ni kan ju ha kontakt på mail och telefon och en vacker dag kommer i att träffas igen. Så sluta leka dramaqueen och ta tag i ditt liv så kommer det barn att vilja träffa dig igen.
    Jag var aldrig otrevlig eller dylikt så du har verkligen ingen anledning till att vara det mot mig. sluta behandla andra människor som skit i alla fall mig, man respekterar vad alla känner oavsett situation. Du bakom din dator har inte en aning om mina känslor vilket är tydligt, är du enbart här för att håna och skada andra så är det bara sorgligt och du vet inte om någon verkligen har ett dött barn eller inte utöver det barn man förlorat till någon annan. Hur som helst så spelar det ingen som helst roll det är så jag känner och många fler och det kan ingen ändra på trots elakhet. 

Och du har inte en blekaste om jag och mitt barn kan ha kontakt eller ej att du ens yttar en så dum sak! du har verkligen ingen aning om mitt eller andras liv. 

Jag slutar diskussionen där och kommer inte svara på dina eller liknande hjärndöda kommentarer mer! Jag ville bara förklara och berätta inget annat så det är synd att individer som du bara måste hacka på andra istället för att stötta, ett tips gå inte in på människors liv om du inte är villig att vara ödmjuk.
  • cesso

Hur mår du nu ts?...jag hoppas du härdar ut. Du är säkert jätte deprimerad och ledsen nu. Men det kan bli bättre. En dag i taget.

Svar på tråden Jag har förlorat mitt barn och nu vill jag inte leva längre...