Har du förtroende för regeringen?
Hyllat KD? Jag tycker de agerat rätt patetiskt på sista tiden.
Om du menar mig så har jag funnits här i c:a tre år.
Hyllat KD? Jag tycker de agerat rätt patetiskt på sista tiden.
Om du menar mig så har jag funnits här i c:a tre år.
Vilken tur att nedanstående inte är ett personangrepp. Inte ens FL-moderatorn kunde försvara dig här. Även en klocka som står still har rätt 2 gånger per dygn, heh
"Jag tycker att den gråtmilda, sjölvömkande aggressiviteten kännetecknar hen och hens epigoner här på FL.
Dessutom är det ju knappast en tillfällighet att FL:s mest radikaliserade SD-aktivist numera framträder som KD-kramare"
Idioten - vi kan kalla hen för gagga - har fått för sig att jag är samma person som nån de stängde av för åratal sedan. Jag tror denna missuppfattning är orsaken till att de stänger av mig gång på gång.
Oj, oj... det krävdes inte mycket för att väcka tigern idag.
Det är nästan som att kliva in i mellanstadiet igen.
Aja...
För den nu avgångna medlemmen berättade jag för en massa år sedan om en kille på högstadiet som grinade som en mjölksille om någon besvarade hans påhopp och idiotförklaringar av andra med samma ton och ord. Ingen var mer förnärmad än denne välvuxne nynazist då vi skrattande kallade honom det samma som han kallade oss. Han brukade skrika aphjärna till alla, men möttes enbart av att alla skrattande kallade honom för <hansnamn>-brain då han gjorde bort sig. Han var inte ointelligent, men i nån bemärkelse så var han 'dum i huvudet' som inte kunde se längre än sina egna känslor och sätta sitt agerande i relation till det bemötande han fick.
Det finns en likhet - den som kallar alla för idioter mm tål inte ens att själv sägas mot i fråga om sak, än mindre tål att kallas samma sak som denne kallar andra - ja det är som på lågstadiet eller dagis eller i sandlådan
Haha, det var ju lustigt
tja, för oss är det inte särskilt märkligt Vi bara är...
Jo, de har många bra album, Pouläraste låten här är garanterat Counterstrike
Nu vet jag inte riktigt vad du menar, mobbing är väl definitionsmässigt personangrepp?
www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/jag-har-panik-for-min-sons-sakerhet
>>Marcela Antonelli Hansson är skärrad efter att sprängmedel hittats på sonens skola ? två dagar i rad. ? Jag har panik. Jag är rädd för min sons säkerhet, säger hon.
Sonen fyller snart sju år och ska börja första klass på Monbijouskolan i centrala Malmö, nära Triangeln. Under sommarlovet är sonen på fritids.<
[quote=79823931][quote-nick]Rataxes skrev 2019-08-11 15:46:37 följande:[/quote-nick][/quote]
Att kriminella gäng använder skolor som vapenförråd för sprängämnen ska väl ses i kontrast med att SD/KD/SDKD är alternativet.