FDFMGA skrev 2016-04-04 00:27:51 följande:
Nej, jag sysslar inte med att försöka tolka dina inlägg. Jag besvarar dem antingen direkt i tråden eller ber dig starta en språktråd ute i öppna forumet för att du ska få möjlighet att förkovra dig.
Du kan inte begära att jag ska bry mig särskilt mycket om varför du blandar dig i diskussionen om skrikhögerns vurmande för öknamn, tja såtillvida att du inte ansluter dig till oss vuxna som anser att "pojkarna i 4B" bör tas i örat, bildligt talat.
Romsås, Lille Fritjof, Rövhår, Rööf och bostadsislamisten. Ja herregud så de beter sig inom skrikhögern.
Det är synd att du inte ens försöker tolka mina inlägg men det är väl rätt typiskt för "skrikhögern", för då hade du sett hur många gånger jag förkastar såväl öknamn som name calling.
Du sysslar dock frenetiskt med name calling och får jag lov att fråga; vem tror du att jag skriver med nu angående den saken? Ibland kan det vara nödvändigt att reda ut vad som överhuvudtaget händer för "skrikhögertänkare".
"Skrikhögern", "SD-kramare", "snyftdemokrater", "skrikhögertänkare". Ja herregud så de beter sig inom "skrikhögern".