Fertilitetsutredning
Hej fina du!
Tror inte det var förkylning. Var nog förkänningar åå mensen, för såklart kom den på bim-dagen och i princip samma klockslag som den alltid kom förut när jag var helt regelbunden...
Fy. Haft ont hela natten men nu blir det bara värre. Ska bli så skönt att få komma hem och sova nu..
Så blir inga fler tester den här gången :/
Ja okej ;) heter ju frikort när man fyllt upp högkostnadskortet så :D glömde googla inatt, så får göra det när jag kommer hem eller nu inatt :)
Okej! Ursch förstår dig :( så less på folk som säger så. Hur lätt är det att ignorera en längtan somt så stark att kropåen fysiskt "skriker" efter en liten.... :/
Ja.. det är ju det :(
Härligt med lite träning o bra sällskap iallafall! :)
Jo. Jag har ringt nu, ska bli uppringd vid elva, så får se vad de säger o hoppas de inte har fullt. Man måste in för vul typ cykeldag fem, så typ på tisdag isåfall. Jobbar då så hoppas isåfall åå en tidig tid så jag kan hinna sova innan jobbet...
Så less idag. Visserligen blivit lite ledsen när mensen kommit men känner mig totalt nedbruten nu. Fy. Ska bli skönt o sova sen....
Massor med kramar till dig!
Vill börja med att sända dig en styrkande kram, känslan när mensen kommer är aldrig rolig. Den dagen är den värsta på hela månaden, fan vad man gråter. =(
Man gråter ofta i sin ensam för det är ingen som förstår på riktigt hur kan man vara ledsen för mens, tur har jag sambon och TUR att jag har er och att vi har varandra.
Nu börjar ni snart med er behandling, håller alla tummarna för er.
Tack och lov finns det så fina möjligheter, snart har vi våra bebisar.
Såg att du ska på bio i helgen, vilken härlig höst aktivitet.
Själv jobbar jag men på lördag är vi hembjudna till ett par goda vänner på lite middag. =)
Nu ska jag snart dra till jobbet. Hoppas du får en bra fredag, massa goa kramar.