Fertilitetsutredning
hehe, ja du har ju ägglossning på gång nu. hur många timmar efter positivt test brukar ägglossningen infalla? är det 24 timmar någonting?
Ja jag tror också det finns vissa synska, jag har varit och spått mig för några år sedan och det var väldigt kusligt, kommer aldrig göra om det igen. Hon sa saker som hon inte kunde veta och det var läskigt.
Nu håller jag på att fixa fläskfile i ugnen, ska ha blomskål och sötpotatis till detta, sötpotatis är bra för oss som försöker bli gravida, väldigt rikt på e-vitamin som är viktigt för fertiliteten både hos mannen och kvinnan, hehe...så nu ska jag käka sötpotatis hela veckan :P
Kram
Ja okej. Har du börjat med pergo igen? =) Håller tummarna att du får ordinarie läkaren, annars hoppas jag läkaren du träffar är bra och påläst o kan svara på dina frågor!! =)
Jag hoppas det iallafall hehe. Tror det är inom 12-36 timmar. Men kommer inte ihåg siffrorna bara för det :p
Okej :O haha tycker sånt där är superspännande :D
Åååååh vad gott! Nu blev jag ju jättesugen på det.. haha. Här ska vi käka korvstroganoff. Lätt o göra matlåda på också =)
Haha, skulle kunna leva på potatis och sötpotatis. Så jäkla gott!
kramar
Jag ska börja med första tabletten på torsdag, samma dag som jag ska på akupunktur, hoppas det kan göra susen. hehe
Korvstoganoff är hur gott som helst, det var verkligen länge sedan jag åt det, äkta svensk husmanskost....sötpotatis är också det bästa jag vet, man kan göra hur mycket som helst med sötpotatis, idag blev det en variant av aioli med sötpotatis.
Idag regnar och åskar det i Helsingborg, så det kan tändas ljus om någon timme, så mysigt tycker jag .
=)