chbw skrev 2015-09-30 20:35:56 följande:
Hej fina :)
Idag är det inge vidare. Känner mig hängig o skakis, ungefär som när man inte ätit ordentligt. Supermysko. Inge sugen på mat heller, bara på iskallt vatten. Trött också. I övrigt är det okej :) hur är det själv?
Ah då går det på högkostnadsskyddet också antar jag? När man betalar alltså :) mitt frikort gick nämligen ut typ nyss haha. Men snart är det väl uppe i nytt antar jag :)
Har inte riktigt trott på det heller tills nu när du berättade att du fått effekt :) ska kika litw nu under natten vad som finna nära mig :)
Hehe, jag tycker tvärtom. Jag fixar inte dagtid så natt funkar utmärkt :) ja precis. Jobbar två pass varannan vecka och fyra varannan, så det är jätteskönt :)
Ja, inget plus än. Lite förvånad trodde mensen skulle komma idag, är 14 dagar sen jag troligen hade äl nu nämligen. Men kan ju komma imorgon också. Känner fortfarnade inget särskilt. Brösten är dock överallt känns det som haha, tillomed sambon reagerade på att de var större. Dock bara lite lite ömma. O så molande/ont i äggstockarna o livmodern.. om nu mensen ska komma hoppas jag den väntar till fredag iallafall, så jag slipper den när jag jobbar inatt o imorgon natt :)
Okej! Jaaaa. Det är så frustrerande att bara vänta o vänta däremellan.. ja... vissa dagar vill jag bara lägga ner, det tär så mycket! Samtidigt vill jag ju fortsätta, för vi vill ju ha vår bäbis .. åh. Nä. Håller tummarna för er iallafall! :)
Hoppas det gått bra på jobbet för dig. Här påväg tilö jobbet haha :)
Massor med kramar
Hej fina
Nej, usch början på förkylning kanske? Jag mår bra, försöker tänka på annat än att vänta på mens eller blivande graviditet.
Hur går det för dig? Tagit fler tester? Hoppas mensen håller sig undan.
Jag menade högkostnadskortet, jag brukar kalla det frikort. haha :P
Ja det kommer man snabbt upp i när man besöker läkare hit och dit ofta.
Tror jag fick frikortet väldigt snabbt i våras/somras när vi gjorde fertilitetsutredningen. =)
Annars mår jag helt ok, längtar efter bebis något fruktansvärt bara och så fort man nämner det till vänner så får man höra att man inte ska tänka på det, men hur jäkla lätt är det då? =(
Ibland känns barn så långt borta och ibland känns det som om barnen snart kommer, skit jobbigt att sväva där mellan hela tiden.
Nu ska jag träna med syrran, då brukar jag bli på bättre humör.
Om nu mensen skulle komma när börjar du med sprutor och ultraljud kommande månad? Nu hoppas jag mensen håller sig borta....sänder dig en stor och varm kram.