Fertilitetsutredning
chbw skrev 2015-10-24 12:44:55 följande:
Hej tjejen! Ja, det är vissa som har väldigt bra erbjudanden. Men så är det fraktfritt också vilket gör det ännu billigare =)
Ja men det är ju så. Fy för folk som inte tänker. Måste klura ut något riktigt bra o svara. Hittilös har jag bara sagt "nej inte nu" och "det får bli när det blir". Men vill ha nägot riktigt spydigt svar till de som verkligen inte har med saken o göra haha :p
Härligt! Ja det var verkligen fint ute igår. Kändes nästan som en vårdag men med höstnatur haha.
Åååh vad kul med loppis! Hoppas du gör några roliga fynd! :D älskar loppisar :p
Händer inte så mycket faktiskt, idag ska jag fixa fransarna o köpa present till min lillkusin som fyller 13 (!) Nästa helg =) o sen o imorgon blir det städa lite o så slappa och sy! =D
Oh spännande! Hoppas det ser fint ut!
Massor med kramar!
Så ja nu är dopet över, egentligen var det väldigt trevligt men sådana tillställningar tar så mycket energi från mig, gillar inte att träffa så många människor samtidigt mer, blir som en stress för mig.
Jag fick så klart den klassiska frågan, en av tjejerna jag frågade känner mig lite och jag tycker alltid hon verkat trevlig så jag tänkte att jag kunde berätta om vår situation men det skulle jag nog aldrig gjort. Fick svaret som alltid har sårat mig mig: Du och din man kanske inte passar ihop genetiskt (tack för den bitch).
Annars hade jag en väldigt trevlig kväll, kul att se mina vänners lycka över deras lille son, de fick också kämpa under flera år för att få deras mirakel.
Nu ska jag träffa syrran och då brukar jag bli på bra humör igen, vi ska ut och springa sen ska vi åka till loppis och sen hem till pappa på middag ikväll.
Imorgon är det dags för ultraljud, känns både bra och lite nervöst. Hade lite känningar i äggstockarna igår. om några dagar har jag beräknad ägglossning.
Har du haft en bra helg? Kramar i massor