Fertilitetsutredning
Hej igen =)
Vilket hotell skulle ni bo på förresten? 9 dagar går snabbt snart är ni där =)
Nu har jag tagit första tabletten, gjorde det strax efter frukosten. Nu hoppas jag på det bästa. Just idag har jag väl känt mig lite nere, vet ej varför men känner en sådan längtan efter barn att det ibland blir för jobbigt, vissa dagar tänker jag inte på det och är hur glad som helst, har träffat min syster idag i alla fall och fått annat på tankarna.
I veckan ska jag mest jobba, ska träffa syrran och en kompis i veckan också, annars har jag bokat in ett yogapass på onsdag, tror det skulle behövas faktiskt. Bli av med lite stress och spänningar i kroppen.
Vad har du för planer? =) KRAM
Vi kommer bo på ett litet hotell, la terazza jar kag för mig det hette. Ägaren är tydligen jättetrevlig och hjälpsam o nästan alla omdömen om hotellet handlade om hur bra/trevlig ägaren är! :) ligger nära havet o hyfsat nära stranden o så tror jag i gamla stan, så rätt nära till allt :) funderar på o leta reda på nått ställe där en kan rida också :) Förutom de två andra grejer vi har planerade :)
Okej! Håller tummarna att det är er tur nu! För det är det verkligen! <3 kommer du göra ul om nån vecka för o se till så du inte får för många ägg? :)
Åh jag känner igen det där. Ibland känns det ändå helt okej,till och med optimistiskt, o så ibland rasat det och längtan blir sådär himla jobbig att ingenting är kul o allt blir jobbigt, för det enda man kan göra är o längta efter en liten :/ hoppas det känns något bättre snart!!
Okej! Låter trevligt iallafall :) yoga är så mysigt! Mamma ska kolla upp medicinsk yoga som vi kanske ska börja på! Passar nog mig (och henne) utmärkt med lite mjukare yoga :)
Idag ska jag ta blodprover o fixa reseintyg på mina mediciner, o så träffa en vän. Imorgon fixar jag fransarna, o sen jobb onsdag-torsdag natt. O på fredag ska jag träffa läkaren på fertilitetskliniken för o se hur det blir med sprutorna! På lördag gifter sig svärmor, då blir det bröllop o hotellnatt o på söndag kommer sambons moster o sambo hit o äter lunch :) o så ska vi försöka få in så mycket städande som möjligt också :) full fart känns d som haha,men blir ju en del vila på jobbet eftersom nätterna är rätt lugna :)
Massor med kramar!